„Po nereikalingo gatvės susiaurinimo, pridėtų reguliuojamų šviesoforų situacija yra tragiška.

Anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių, vykdavo normalus srautas, o dabar, ypač piko metu, pastovus kamštis“, – redakcijai siųstame laiške apie Saulėtekio al. rašė vilnietis.

Jo teigimu, siaurinti gatvę buvo prastas sprendimas, taip pat nereikėję ir autobusų juostos.

„Taip pat, norint pasukti į dešinę nepažeidžiant KET, reiktų privažiuoti visiškai šalia sankryžos, kur yra padarytas punktyras.

Vadinasi turėtum stovėti kamštyje piko metu su visais, kurie suka į kairę, ir tik privažiavęs punktyrą – sukti į kairę, priešingu atveju – vėl pažeistum KET ir dalį kelio važiuotum autobusų juosta. Stotelių ten nėra kaip užblokuoti, tad sprendimas palikti tik vieną juostą yra kvailas“, – savo nuomonę dėstė Ignas.

Jam užkliuvusios ir pėsčiųjų perėjos.

„Labai dažnai, ypač, prasidėjus mokslo metams, raudona dega, bet niekas per perėją neina. <...>

Žodžiu, kovojama su oro tarša, kamščiais, bet viskas daroma taip, kad tų problemų kuo daugiau atsirastų“, – pyko jis.

Vilniaus miesto savivaldybės ryšių su žiniasklaida specialistas Gabrielius Grubinskas tikino, kad Saulėtekio alėjos sutvarkymo projektas buvo parengtas dar 2022 m. ir įgyvendintas 2023 m.

„Projektu suremontuota važiuojamoji dalis, sutvarkyti pėsčiųjų takai, užtikrinant saugų eismą – pertvarkyti įvažiavimai į teritorijas, įrengti nauji kelio ženklai, pakoreguotas šviesoforų išdėstymas.

Po sutvarkymo gatvė tapo saugesne visiems eismo dalyviams, patogesne pėstiesiems ir dviratininkams, atsirado daugiau žalumos. Norime atkreipti dėmesį, kad eismo juostų skaičius Saulėtekio alėjoje nebuvo keičiamas, po vieną eismo juostą abiem kryptimis – kaip ir anksčiau – yra skirta viešajam transportui“, – aiškino jis.

Atstovo teigimu, Saulėtekio alėjos ir Nemenčinės plento sankryžoje šviesoforinis reguliavimas gatvės atnaujinimo metu taip pat nebuvo koreguojamas.

„Taip pat nebuvo keičiama, iš kurios juostos kuria kryptimi galima važiuoti: kaip ir anksčiau, sankryžoje pirma juosta yra skirta posūkiui į dešinę ir viešojo transporto posūkiui į kairę, antra juosta – likusių transporto priemonių posūkiui į kairę“, – pridūrė jis.

Kaip sutiko, neseniai numatyta, kad vienokios ar kitokios permainos minėtoje vietoje visgi laukia.

„Įvertinus transporto srautus, neseniai nuspręsta koreguoti horizontalųjį ženklinimą sankryžos prieigose Saulėtekio alėjoje – dar šiemet punktyrinė linija, leidžianti persirikiuoti į pirmą juostą, bus pratęsta iki pėsčiųjų perėjos“, – sakė jis.