„Kalbant apie mokestinius pakeitimus, kurie galėtų paliesti taršius automobilius, ne kartą buvo viešai pasirodžiusios žinutės, kad štai, bus apmokestinti visi automobiliai. Tame informaciniame triukšme buvo daug netikrų naujienų. <...> Kalbant apie ateity nuo 2020-ųjų metų ir kelis metu į priekį, jeigu nesikeis Lietuvoje automobilių parko struktūra, tai papildomai pareikalaus kelių šimtų milijonų finansinių išteklių, kuriuos visi mokesčių mokėtojai turės viena ar kita forma sumokėti.
Tam, kad tai neįvyktų, turime sudaryti prielaidas, kad tas automobilių parkas keistųsi. Tos diskusijos tikrai yra pasistūmėjusios į priekį ir manau, kad rudenį prie to grįšime, kuomet Aplinkos ministerija pasiūlys modelį“, – LRT RADIJUI sako V. Šapoka.
Ministro nuomone, galimas registracijos mokestis padaryti mažiau patrauklų taršaus automobilio pirkimą ir, anot jo, „kartu būtinai turi būti paskatos tam, kad būtų įsigyjami mažiau taršūs automobiliai“.