Konkretūs maršrutai, kuriuose galėtų būti taikomas toks modelis, dar nėra parinkti, teigia ministerija. Jei Vyriausybė ir Seimas pritars tokiai užsienio šalyse pasiteisinusiai keleivių vežimo praktikai, Lietuvoje ji galėtų būti pradėta taikyti 2019 m. pabaigoje - 2020 m.
„Sprendimai dėl konkrečių maršrutų būtų priimami įvertinus ekonominį aspektą ir atsižvelgiant į visuomenės interesus. Specialistų teigimu, tikėtina, kad pradėjus taikyti kombinuotąjį keleivių vežimo traukiniais ir autobusais modelį, Lietuvoje galėtų atsirasti net nauji keleiviams patogūs maršrutai“, - rašoma ministerijos pranešime.
Šiuo metu parengtais teisės aktų projektais siūloma įteisinti kombinuoto keleivių vežimo koncepciją, tai yra suteikti Susisiekimo ministerijai įgaliojimus nustatyti maršrutus, kuriuose gali būti teikiamos kombinuotosios keleivių vežimo paslaugos, numatyti galimybę kompensuoti geležinkelio įmonės (vežėjo) patirtus nuostolius teikiant tokias paslaugas bei nustatyti, kokius reikalavimus turės atitikti įmonė, norinti teikti kombinuotas keleivių vežimo paslaugas.
Naujasis keleivių vežimo modelis būtų pradėtas taikyti tik tada, kai jam pritartų Seimas, o Vyriausybė patvirtintų maršrutų parinkimo kriterijus bei nuostolių, patirtų teikiant kombinuotąsias vežimo paslaugas, kompensavimo metodiką. Konkretūs maršrutai galėtų būti parinkti 2019 m. pabaigoje - 2020 m., atlikus konkrečius skaičiavimus pagal Vyriausybės nustatytus kriterijus ir atsižvelgiant į visuomenės poreikius.
Vyriausybė šį klausimą jau numačiusi svarstyti trečiadienio posėdyje.