Traukinių operatoriams atstovaujanti „Rail Delivery Group“ (toliau – RDG) teigė, kad naudojant biometrinių duomenų nuskaitymo technologiją, bilietų kaina asmeniui būtų pritaikyta automatiškai. Kol kas daugiau apie šį planą neatskleidžiama.
RDG tikino, kad ši technologija būtų pradėta taikyti po dabar išbandomos schemos, kuri traukinių stočių vartus atidaro pajutus prisiartinusio keleivio išmaniojo telefono „Bluetooth“ belaidžio ryšio signalą.
Ši technologija ateinančiais mėnesiais bus išbandoma traukinių kompanijos „Chiltern Railways“ maršrute tarp Londono „Marylebone“ ir Oksfordo „Parkway“ stočių.
JK traukinių sistemai gerinti yra parengta daugiau nei 200 tyrimų, dizaino ir technologijų projektų, kurie padės kompanijoms aptarnauti daugiau klientų ir pagerinti teikiamas paslaugas.
Paskelbdamas RDG veiksnumo planą (angl. Capability Delivery Plan), kompanijos vyriausiasis vadovas Paulas Plummeris teigė: „Mes turime planą, kaip galėtume pagerinti keliones keleiviams, sukurdami jiems paprastesnę geležinkelio sistemą pasitelkiant skaitmenines technologijas.“
Plane taip pat nurodyta, kaip naujas traukinio vagono dizainas padėtų kompanijoms aptarnauti daugiau keleivių. Pavyzdžiui, sėdynes pakreipus taip, kad keleiviai sėdėtų labiau išsitiesę, į vagoną tilptų 30 proc. daugiau žmonių ir būtų daugiau vietos stovintiems keleiviams.
RDG taip pat teigė, kad naujos skaitmeninės geležinkelio eismo signalų technologijos dėka traukiniai galės važiuoti sparčiau vienas po kito, taip turėtų sumažėti traukinių vėlavimai. Lapkričio mėnesį, JK Finansų ministerija (angl. Treasury) šiai sistemai išbandyti paskyrė 450 milijonų svarų.
Praėjusią savaitę RDG taip pat paskelbė apie naują bandomąją schemą, kuri turėtų leisti Britanijos keleiviams nusipirkti pigesnius traukinių bilietus ir sutaupyti šimtus svarų.
2015-2016 metais Britanijos traukiniais įvyko apie 1,69 milijardo kelionių, lyginant su 735 milijonais kelionių, įvykusių 1994-1995 metais.