„Lenkijos vyriausybė įvykdė savo pažadą: jau baigė beveik visą „Via Baltica“ maršrutą. Jau dabar Mazovijos provinciją, Palenkės bei Varmijos Mozūrų vaivadijas jungia patogus ir saugus greitkelis.
Taip Lenkijos greitkelių tinklą papildo dar daugiau kilometrų. Investuojame į kiekvieną šalies regioną ir rūpinamės tvariu Lenkijos vystymusi“, – magistralės ruožo atidarymo metu teigė infrastruktūros ministras Andrzej Adamczyk.
Kol kas važiuoti teks per Lomžos miestą
Naujai atidaryta maždaug 19,5 km ilgio S61 kelio atkarpa nuo Ostrów Mazowiecka iki Śniadów. Vis dėlto lengviesiems automobiliams kelionė prailgs Lomžos miestu, o sunkvežimiams miestu važiuoti nebus leidžiama, nes tokių apkrovų neatlaikytų miesto tiltai. Informuojama, jog sunkvežimiams, kol nebus atidarytas Lomžos aplinkkelis, į Lietuvą teks važiuoti pro Balstogę.
Visą kelią Lenkijoje numatoma baigti 2025-aisiais
Tuo tarpu kelininkai nesnaudžia ir intensyviai įrenginėja Lomžos aplinkkelį, kurį planuojama užbaigti 2025-aisiais metais.
„Šiuo metu tebevyksta paskutinės S61 atkarpos, Lomžos aplinkkelio, statyba Palenkės vaivadijoje – nuo Lomžos Zachod sankryžos iki Kolno sankryžos (12,9 km). Rangovo užduotis – 2024 m. viduryje padaryti jį prieinamu eismui, atsižvelgiant į vieno kelio pusės pravažumą, o tai leis sunkvežimių eismui S61 keliu iki sienos su Lietuva. 2025-ųjų metų viduryje visas Lomžos aplinkkelis bus keturių eismų juostų, po dvi į kiekvieną pusę, greitkelis“, – rašoma Lenkijos vyriausybės tinklalapyje.
Nuoroda į interaktyvių Lenkijos magistralinių kelių žemėlapį pateikiama čia.