Skambučių centras dirbs bei informaciją visą parą teiks lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.

„Skambučių centras leis išklausyti, atsakyti ir padėti didesniam skaičiui žmonių, kurie iki šiol reikiamos informacijos ar pagalbos ieškodavo skirtingais kanalais, pradedant dispečerinėmis ir baigiant direktoriumi.

Dabar atvykusiems iš kitų miestų, užsienio svečiams, naujiems studentams, kurių nemažai sulaukiame rudenį ir visiems sostinės gyventojams galėsime pagelbėti kur kas greičiau, efektyviau ir patogiau, nes paskambinę į skambučių centrą, informaciją ir konsultacijas jie galės gauti „vieno langelio“ principu“, – teigia VVT generalinis direktorius Gintaras Maželis.

Statistiškai per mėnesį dėl įvairių klausimų, susijusių su viešuoju transportu, kreipiasi apie 1000 klientų. Informacijos ieškoma apie transporto priemonių maršrutus, tvarkaraščius, kaip patogiau nuvykti iš vienos miesto vietos į kitą ar kada atvyksta reikiamas autobusas ar troleibusas į nurodytą stotelę.

Kas penktas į VVT skambinantis žmogus teiraujasi dėl prarasto daikto ar asmens dokumentų, o tokiose situacijose ypač svarbus operatyvumas.

„Per dieną autobusais ir troleibusais pervežame apie 0,5 mln. keleivių, o esant tokiems žmonių srautams neišvengiamai užmirštami, pametami daiktai. Daugiausiai pametama piniginių bei raktų, yra pasitaikę, kad radome namo projektą, kontrolinį darbą, banko kortelę su užrašytu PIN kodu ir nešiojamąjį kompiuterį.

Daikto pametimo atveju nedelsdami susisiekite su mumis trumpuoju numeriu 1848. Atitinkamo maršruto vairuotojas apie tai bus įspėtas, kuo skubiau apžiūrės transporto priemonę ir radinį, jei tik jį suras, perduos dispečerinei“, – sako VVT Keleivių aptarnavimo ir kokybės skyriaus vadovė Lina Juknevičienė.

Neatsiradus pamesto daikto šeimininkui, radiniai dispečerinėje saugomi pusę metų, o vėliau sunaikinami. Išimtis – asmens dokumentai, kurie nėra naikinami.

Rastų dokumentų savininkų aktyviai ieško ir patys VVT Keleivių aptarnavimo ir kokybės skyriaus darbuotojai: per socialinius tinklus, bankus, sporto klubus, bibliotekas, mokyklas, universitetus ar net skambina atsitiktinai piniginėse rastais telefono numeriais. L. Juknevičienės teigimu, didžiausią skambučių dalį sudaro atsiliepimai apie vairuotojų darbą ir transporto priemonės techninę būklę.

„Net nebūtų galima išskirti sezono, kuomet sulaukiame daugiausia skambučių. Sezonas dažniausiai lemia tik klausimų tematiką. Tarkime, daiktus keleiviai pameta tiek pat dažnai vasarą, kaip ir žiemą. Tačiau vasarą daugiausiai skambučių sulaukiame dėl kondicionierių, langų atidarymo problemų, o žiemą – dėl oro sąlygų nulemtų spūsčių mieste, sutrikusio punktualumo“, – sako L. Juknevičienė.

„Vilniaus viešasis transportas“ keleivius veža 86 miesto ir priemiesčio maršrutais, taip pat 18 troleibusų maršrutų. Kasdien viešuoju transportu pervežama daugiau nei 0,5 mln. keleivių.

2016 metų pabaigoje priklausė 613 transporto priemonių: 361 autobusas bei 252 troleibusai, kurie pernai nuvažiavo 39,06 mln. kilometrų ir pervežė 192,6 mln. keleivių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)