Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, norima, kad susisiekimas autobusais būtų prieinamas kuo didesniam žmonių ratui.

„Plečiantis Vilniaus miestui ir gyventojams keliantis gyventi į tam tikras užmiesčio teritorijas, sodų bendrijas, natūraliai atsirado ir viešojo transporto maršrutų plėtros poreikis“, – BNS sakė M. Gusarovienė.

Pasak jos, tai bus visiškai nauji maršrutai.

„Tai visiškai nauji maršrutai, kurie padės užtikrinti gyventojų atvykimą iki patogių viešojo transporto persėdimo vietų, o nuo jų tęsti keliones kitais maršrutais, tarp kurių ir greitieji autobusai“, – sakė „Susisiekimo paslaugų“ vadovė.

M. Gusarovienės teigimu, tikslių būsimųjų naujų maršrutų sąrašo dar nėra, tačiau tikėtina, kad jame atsiras Kryžiokų sodai prie Žaliųjų ežerų, Kelmijos sodai už Vilniaus oro uosto, Kriaučiūnai šalia Zujūnų, Varnės gatvė šalia Pilaitės, Rokantiškių gatvė ir šalia jos esančios sodų bendrijos, Kalnėnai ir Pavilnių sodai, Didieji ir Mažieji Gulbinai, Riovonių gatvė link Žemųjų Panerių.

Šiais maršrutais žmonės galėtų važiuoti iki pagrindinių autobusų maršrutų, persėsdami Naujininkuose, Santariškėse, Naujojoje Vilnioje, Antakalnyje ir kitur.

M. Gusarovienės teigimu, konkurse galės dalyvauti tiek privatūs vežėjai, tiek savivaldybės įmonė „Vilniaus viešasis transportas“.

Savivaldybė centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbė apie ketinimus konkursą rengti kitąmet. Sutartį numatoma pasirašyti septyneriems metams su galimybe ją pratęsti dar trejiems metams.

Vilniaus savivaldybė BNS informavo, kad autobusai naujais keliais turėtų pradėti kursuoti iki 2021-ųjų.

Vilniuje šiuo metu iš viso yra 18 troleibusų ir 87 autobusų maršrutai.

Juos aptarnauja savivaldybės įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ ir privatus vežėjas „Transrevis“. Darbo dienomis Vilniuje maršrutus aptarnauja 188 troleibusai ir 416 autobusų.