Pasauliniai šių žaislų pardavimai nuo 2022 iki 2023 metų padvigubėjo, BBC sakė bendrovės atstovai. Maža to, Jungtinėje Karalystėje atidaryta pirmoji specializuota parduotuvė – to nebūna net 1996 metais, kai šie įrenginiai išgyveno aukso amžių.

Tikriausiai nieko nestebina, kad šiuolaikiniai „Tamagotchi“ kaip diena ir naktis skiriasi nuo tų, kokių buvo galima įsigyti XX amžiaus pabaigoje, bet atrodo kone identiškai – ryškiaspalviai kiaušiniai su mažu ekranėliu ir mygtukais. Esminis skirtumas yra funkcionalumas.

„Dabar galima bendrauti su draugais, prisijungti prie interneto, atsisiųsti priedų. Nuobodulio, kuris netiesiogiai buvo siejamas su senesniais modeliais, nebeliko nė kvapo“, – BBC sako „Tamagotchi“ prekės ženklo vadovė Priya Jadeja.

Virtualus augintinis oficialiai į Jungtinės Karalystės rinką grįžo 2019 metais, nuo tada pardavimai stabiliai auga – žaislas domina tiek mažus, tiek didelius.

tamagochi

„Kai pradėjome sugrįžimą, manėme, kad mūsų tikslinė auditorija bus tūkstantmečio karta. Bet dabar juo domisi vaikai, kurie niekada gyvenime nebuvo matę nieko panašaus – labai smagu matyti, kaip jie atranda šį žaislą“, – sako prekės ženklo vadovė P. Jadeja.

Dabartinė situacija nuo 1996 metų drastiškai skiriasi dar ir tuo, jog tada rinkoje daugiau virtualių augintinių nebuvo. Šiandien konkurencija didelė. Pavyzdžiui, „Hachimals“ gaminami „Bitzee“, turi reaktyvų ekraną, kuris reaguoja į prisilietimą. „Purirunes“ išsiskiria tuo, jog į žaislo vidų galima įkišti pirštą ir „paglostyti“ virtualų augintinį ekrane.

Dėmesio verti ir virtualūs augintiniai „Digimon“ – dar vienas XX amžiaus paskutinio dešimtmečio sugrįžimas. Ir šie žaislai priklauso „Bandai Namco“, originali idėja buvo, kad tai „Tamagotchi“ versija berniukams. Nors tada ribos lyčių pagrindu ir buvo brėžiamos, šiandien nėra jokio skirtumo, kas perka tuos žaislus, nebėra.