Joje pateikiama išsami informacija apie renginio vietos ir paslaugų teikėjų kainas, kuri padeda planuojantiems renginius surasti bei rezervuoti jų poreikius ir biudžetą atitinkančias šventės paslaugas.

„Breezit“ buvo sukurta Vilniuje dar pandemijos metu, o veiklą pradėjo vykdyti naudodama prekės ženklą „Foxywedding.lt“ ir visą dėmesį skyrė poroms, planuojančioms vestuves. Platformą pritaikius įmonių renginių, įmonių darbuotojų laisvalaikio ir privačių švenčių planavimui bei nuo 2022 metų pabaigos veiklą pradėjus vykdyti Pietų Kalifornijoje, bendrovė pakeitė prekės ženklą į „Breezit“, kuris tikslingiau atspindi globalius bendrovės siekius ir įvairių renginių planavimo galimybes.

Platforma vartotojams padeda sutrumpinti renginio planavimo trukmę iš karto pateikdama tikslias paslaugų teikėjų kainas, paslaugų teikimo sąlygas bei užimtumą. Platformoje siūloma daugiau nei 2 tūkst. renginių vietų bei paslaugų teikėjų, veikiančių dviejose šalyse – Lietuvoje ir JAV.

Iš pradžių „Breezit“ sulaukė investuotojų dėmesio po sėkmingo platformos paleidimo Lietuvoje, kur ji jau talpina virš 1,5 tūkst. paslaugų teikėjų bei sulaukia nuo 30 tūkst. iki 45 tūkst. vartotojų kiekvieną mėnesį. Tačiau, ištyrusi keletą skirtingų rinkų JAV, bendrovė įkūrė papildomą biurą Los Andžele ir pradėjo veiklą Pietų Kalifornijos regione bei toliau tęsia plėtrą Šiaurės Kalifornijoje. „Breezit“ šiuo metu bendradarbiauja su 805 renginių vietomis ir paslaugų teikėjais JAV, aptarnaudama 15 tūkst. aktyvių vartotojų per mėnesį, kurių skaičius nuolat auga.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją