Rekordinė infliacija ir visuotinis kainų augimas prekybos centrams leido pasididinti uždarbius iš kai kurių maisto produktų. Visgi žmonių perkamajai galiai menkstant ir mažėjant vartojimui, konkurencija dėl kiekvieno euro aštrės, o tai reiškia, kad verslininkams savo apetitus teks pasimažinti.
„Žvelgiant į bendras tendencijas, turbūt galima sakyti, kad visame šitame brangimo baliuje yra du laimingieji. Tai valstybė, surenkanti daugiau mokesčių, ir prekybininkai, kurie taiko procentinį antkainį. Kitas niuansas, kad pabrangus produktui, o po to atpigus žaliavai, produkto kaina nebesumažėja“, – sako Arūnas Vizickas, kainų palyginimo platformos Pricer.lt įkūrėjas ir vadovas.
Pricer.lt skelbiami Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro duomenys, rodo, kad daugumos maisto produktų mažmeninių kainų struktūroje prekybininkams tenkanti dalis šiemet ūgtelėjo. Išimtis – nebent kai kurie kiaulienos gaminiai.