Vieni tokius žmones vadina spekuliantais, kiti – ateities numatytojais, kurie laiku įkėlė koją ten, kur kiti pavėlavę pasigailės.
„Morgan Stanley“ prognozuoja, kad iki 2030 m. vien virtualios mados rinka bus verta 55 mlrd. JAV dolerių. Būtent minėta „Gucci“ virtuali rankinė už keturis tūkstančius dolerių ir buvo nupirkta entuziasto „Roblox“ žaidimo platformoje. Beje už ją sumokėta daugiau nei verta tikra tokia rankinė.
Užpernai į virtualų pasaulį įžengė ir kitas prekės ženklų gigantas – „Nike“. „Roblox“ erdvėje pastatė virtualų savo biurą, areną ir erdvę, kur žaidėjai gali vienas su kitais varžytis žaidimuose. Atidaryta ir virtuali parduotuvė, kur lankytojai gali apžiūrėti skaitmeninius sportinius batus ir aprangą. Skaičiuojama, kad pernai spalį šią parduotuvę, neegzistuojančią realiame pasaulyje, jau aplankė 21 mln. „Roblox“ vartotojų.