„Viskas greitai, bet logiškai susidėliojo“, – džiaugiasi verslus alytiškis ir atskleidžia, kad elektroninės parduotuvės asortimentą sukūrė sparčiau nei realiai turėjo patį produktą: „Noriu įkvėpti jaunimą verslo pradžiai ir savo pavyzdžiu įrodyti, kad startui net nereikia daug pinigų. Pradėti man kainavo gal 60 eurų. Sunku patikėti, bet tai – tiesa.“
Ant tos pačios pakuotės jis perklijavo lipdukus ir perpildamas skirtingus saldainius pasidarė produktų nuotraukų galeriją, kurią iškart patalpino į elektroninę parduotuvę.
„Iki nakties pasėdėjome ir iš dviejų pakelių turėjau visą reikalingą asortimentą, kurį galėjau pradėti reklamuoti socialiniuose tinkluose, laukdamas, kol atvyks pakuotės ir saldainių papildymas“, – prisipažįsta P. Vadeika, verslaujantis nuo paauglystės, o rimtesnius verslus plėtojantis jau dešimt metų.