„Viskas greitai, bet logiškai susidėliojo“, – džiaugiasi verslus alytiškis ir atskleidžia, kad elektroninės parduotuvės asortimentą sukūrė sparčiau nei realiai turėjo patį produktą: „Noriu įkvėpti jaunimą verslo pradžiai ir savo pavyzdžiu įrodyti, kad startui net nereikia daug pinigų. Pradėti man kainavo gal 60 eurų. Sunku patikėti, bet tai – tiesa.“  

Ant tos pačios pakuotės jis perklijavo lipdukus ir perpildamas skirtingus saldainius pasidarė produktų nuotraukų galeriją, kurią iškart patalpino į elektroninę parduotuvę.  

„Iki nakties pasėdėjome ir iš dviejų pakelių turėjau visą reikalingą asortimentą, kurį galėjau pradėti reklamuoti socialiniuose tinkluose, laukdamas, kol atvyks pakuotės ir saldainių papildymas“, – prisipažįsta P. Vadeika, verslaujantis nuo paauglystės, o rimtesnius verslus plėtojantis jau dešimt metų.  

Reklamos parodymas vienam žmogui „Facebook“ jam atsieina vos penktadalį cento. „Vadinasi, už vieną centą reklamą pamato penki žmonės. Manau, tai – labai geras rezultatas, bet tai įvaldyti reikia laiko ir patirties“, – sako P. Vadeika, nesibodintis dalintis ir žiniomis, ir klaidomis. 

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją