Vartotojo analizė prasidėjo nuo šeimos

10 metų dirbusi sau, įgavusi patirties kurdama įvairius marketinginius projektus, S. Krasauskienė teigia, kad širdis kvietė grįžti prie leidybos būtent vaikų segmente.

„Pati turiu 10-metį sūnų, tad žinojau, koks tai fenomenas, koks turinys ir kokia galia yra personažo, ateinančio į vaikų pasaulį,“ – pradėjusi savo kelionę su „Kakės Makės“ personažu iš vartotojo perspektyvos, Simona puikiai suprato animacijos įtaką vaikams.
Simona Krasauskienė

Pasak jos, prekės ženklo sėkmės paslaptis slypi ne tik išsamioje rinkos analizėje ir geriausių pasaulinių praktikų studijavime, bet ir unikalumo bei autentiškumo paieškoje.

„Pradžioje atlikome labai didelį rinkos, jos galimybių tyrimą – į ką atsižvelgti geriausia? Tai yra žymiausi animacijos prekių ženklai, kurie dirba su vaikais – smurfai, troliai, „pimpačkiukai“. Tuomet analizuoji, kaip veikia rinka, kokie jos dėsniai, ką galima išmokti, atkartoti, o ką galima sukurti naujo,“ – Workland studijoje patirtimi dalinasi S. Krasauskienė.

Į tarptautinę rinką – su aiškia vizija

Pasakodama apie animacijos industriją Lietuvoje, Simona Krasauskienė teigia, kad „Kakės Makės“ plėtros pradžioje nebuvo iš ko mokytis, kaip lietuvišką animacinę kūrybą pateikti globaliai rinkai.

„Animacinis pasaulis, prekės ženklo pozicionavimas, licenzinio verslo industrija – viską reikėjo išnaršyti internete ir nuolat testuoti. Kai ieškodavau mums aktualių renginių, pamenu, tik atvykus galėdavau atsikvėpti, kad viskas gerai, pataikėme į teisingą renginį,“ – pasakoja „NJ World“ vadovė.
Simona Krasauskienė

Strategijos išsigryninimas, planavimas, komandos darbas ir tikėjimas savo projektu yra esminiai sėkmės veiksniai. Simona akcentuoja, kad nors rinkoje niekas greitai nevyksta, sparčiai dirbant komandos viduje, galima pasiekti ir greitesnį atoveiksmį.

„Mūsų kelionė su prekės ženklu ir turima ambicija išeiti į globalią areną yra labai intensyvi,“ – S. Krasauskienė atskleidžia, kad darbe nuolat lydi didelis krūvis, išvykos ir komandiruotės. Jos patirtis tarptautinėje parodoje Londone, kur „Kakė Makė“ debiutavo šalia pasaulinio lygio prekės ženklų, tokių kaip „Barbė“ ir „Peppa Pig“, parodė, kad drąsūs sprendimai ir aiški vizija gali atverti duris į pasaulinius vandenis.

„Agentūros, iš pradžių atmetusios mūsų pasiūlymus, o vėliau pamačiusios, kaip puikiai atrodo mūsų stendas, norėdavo atnaujinti ryšius, – dalijasi S. Krasauskienė. – Mūsų stendas Londone, sulaukęs pagyrimų net iš „BBC“, įrodė mūsų vertę ir ambicijas, suteikdamas euforijos jausmą ir patvirtindamas, kad galime pasiekti aukštumas greitai ir kokybiškai.”
Simona Krasauskienė

Neužmiršti pasidžiaugti mažomis pergalėmis

Su komanda dalyvavusi galybėje susitikimų, Simona tvirtina, kad kalbant su investuotojais, privalu švytėti iš vidaus ir labai stipriai tikėti savo idėja: „Sėdint susitikime su tokiomis žvaigždėmis, kaip „Paramount“, „Disney“ ar kitais – jie pirmiausia vertina ne tavo turimą personažą ar turinį, o ar galės su tavimi dirbti, ar tu pats tiki tuo, ką atneši, ir tada supranti, kiek savo žmogiškos energijos turi atiduoti.“

Simona pabrėžia savęs ir savo komandos įsiklausymo svarbą, ribų nustatymą ir gebėjimą mėgautis kiekvienu žingsniu.

„Komandai dažnai akcentuoju – nepervarkim, man patinka matyti, kaip jūs mėgaujatės šia kelione, su šypsena,“ – S. Krasauskienė įkvepia ne tik siekti aukštų tikslų, bet ir mokėti džiaugtis kiekvienu pasiekimu bei iššūkiu viso projekto eigoje.
Simona Krasauskienė ir Laura Panovienė

Daugiau apie tai, kaip tikslingai kurti prekės ženklą ir didinti jo žinomumą, kokie yra investicinio verslo iššūkiai bei kokios yra animacijos industrijos tendencijos, laidoje KAIP per Delfi Video ir Delfi Youtube kanale:
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją