Pamoka Nr. 1: išsikelti tikslus, kurie tuo metu gali atrodyti ir neįmanomi
Kai pradėjome verslą 2008 m. pasaulį buvo apėmusi finansų krizė, daug verslų užsidarinėjo, bet mes su partneriais pamatėme nišą, kad yra poreikis tam tikros programinės įrangos. Pati pradžia tokiu metu buvo drąsus sprendimas. Vis dėlto supratome, kad turime drąsos ir ambicijų – išsikelti aukštus tikslus ir norėti daugiau nei tuo metu atrodė įmanoma.
Svarbu, ne tik turėti tikslus, bet ir viziją nupiešti darbuotojams, parodyti jiems, kokia laukia ateitis ir kokios siekiama. Tikriausiai tai ir buvo mūsų pagrindinis verslo variklis: augome labai sparčiai, o visu tuo metu kėlėme naujus tikslus ir apie tai aiškiai komunikavome komandai.
Pamoka Nr. 2: dirbti su sunkiausiai pasiekiamais klientais
Nuo pat įmonės pradžios sau pasakėme, kad norime dirbti su pačiais didžiausiais žaidėjais. Tai būtų įdomu tiek įmonei, tiek ir komandai. Tai leistų visiems augti ir kaip organizacijai, ir kaip individams. Būtent dėl tokių norų mūsų krepšelyje labai greitai atsirado tokie klientai kaip „Wells Fargo“ ir kitos sėkmingiausios finansų ir bankininkystės sektoriaus įmonės. Žinoma, visi klientai turi savo problematiką ir mums, kaip verslui, reikia vis labiau stengtis, kad patenkintume tokio kalibro klientų poreikį.
Dirbdami su tokiais klientais supratome, kad turime rasti ne tik kanalų klientams pritraukti, bet ir talentams. Taip atidarėme biurą Kanadoje, vėliau – Londone. O augdami Lietuvoje (turime biurus Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje) žvalgėmės į kaimynines šalis, todėl dabar turime biurą ir Varšuvoje. Todėl visada stengiamės drąsiai mąstyti ir augti.
Pamoka Nr, 3: sunkumus spręsti patiems, o ne tikėtis, kad juos kažkas išspręs