Per interviu „Delfi“ K. Hughesas papasakojo apie naujausias vartotojų elgsenos tendencijas, aptarė dirbtinio intelekto įtaką mūsų pirkimo įpročiams, apžvelgė Europos požiūrį į tvarumą ir atskleidė, kodėl kartą jį labai papiktino vienas viešbutis Jungtinėse Valstijose.
– Kokias naujas tendencijas pastebite vartotojų elgsenoje, į kurias, jūsų manymu, vertėtų atkreipti dėmesį?
– Po pandemijos ryšys su klientais ir autentiškumas iš tikrųjų tapo dviem labai svarbiomis vertybėmis, kurių potencialą verslas tiesiog privalo išnaudoti. Žmonės visada turėjo bendravimo poreikį. Po pandemijos vartotojai nori į savo gyvenimą kviestis autentiškus prekės ženklus, kurie nėra vien aklai suinteresuoti į pelną.
Apie lojalumą prekės ženklams kalbame jau daug metų, tačiau iš esmės tai verslo lojalumas. Pirk devynis puodelius kavos ir gaut dešimtą nemokamai. Tai nėra lojalumas prekės ženklui. Tikrasis lojalumas – tai, kas jus sieja su vyru, žmona, mylimaisiais. Jūs tiesiog jais pasitikite.