Per interviu „Delfi“ K. Hughesas papasakojo apie naujausias vartotojų elgsenos tendencijas, aptarė dirbtinio intelekto įtaką mūsų pirkimo įpročiams, apžvelgė Europos požiūrį į tvarumą ir atskleidė, kodėl kartą jį labai papiktino vienas viešbutis Jungtinėse Valstijose.

Kokias naujas tendencijas pastebite vartotojų elgsenoje, į kurias, jūsų manymu, vertėtų atkreipti dėmesį?

– Po pandemijos ryšys su klientais ir autentiškumas iš tikrųjų tapo dviem labai svarbiomis vertybėmis, kurių potencialą verslas tiesiog privalo išnaudoti. Žmonės visada turėjo bendravimo poreikį. Po pandemijos vartotojai nori į savo gyvenimą kviestis autentiškus prekės ženklus, kurie nėra vien aklai suinteresuoti į pelną.

Apie lojalumą prekės ženklams kalbame jau daug metų, tačiau iš esmės tai verslo lojalumas. Pirk devynis puodelius kavos ir gaut dešimtą nemokamai. Tai nėra lojalumas prekės ženklui. Tikrasis lojalumas – tai, kas jus sieja su vyru, žmona, mylimaisiais. Jūs tiesiog jais pasitikite.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją