1 žingsnis: iškilusias problemas spręskite čia ir dabar

Dauguma mano, kad kai klientui iškyla nesusipratimų, geriausia juos spręsti asmeniškai. Visgi vienu metu visų iškilusių problemų epicentre būti sudėtinga. Pavyzdžiui, kai problemų atsiranda dėl Jūsų prekių, produktų arba jų užsakymo pateikimo tinklalapyje, jums pasiseks, jei klientai susisieks patys. Paprastai žmonės nelinkę iš karto susisiekti su įmonėmis, nes yra susidūrę su blogu aptarnavimu telefonu ir gavę tokių atsakymų kaip „šią savaitę atsiųsime jums daugiau informacijos“, „prašome naudoti DUK puslapį mūsų tinklalapyje“, „mūsų specialistas jums perskambins“.

Labai svarbu rasti skubių sprendimų, bendradarbiaujant su klientu, čia ir dabar. Dauguma išmaniųjų programėlių programų padeda tai daryti. Jas naudojant, klientas galės parodyti, ką mato savo kompiuteryje, todėl greitai galėsite patarti arba paprašyti kompiuterio valdymą perduoti jūsų ekspertams.

2 žingsnis: stenkitės taupyti klientų laiką ir pastangas

Klientų laikas – viena iš labiausiai vertinamų prekių. Nors technologijos ir taip prisideda prie klientų laiko sutaupymo, daugelis nori tai dar labiau suefektyvinti.

Remiantis tyrimais, 90 proc. žmonių linkę pakartotinai rinktis tuos tiekėjus, su kuriais bendradarbiavimas buvo greičiausias. Taigi labai svarbus niuansas – suraskite greitesnių atsiskaitymo kelių, pavyzdžiui, nuskaitymo programėlių, kurias naudodami klientai galės atlikti mokėjimus akimirksniu. Dar vienas pavyzdys – suorganizavus renginį, žmonių registravimas arba jų bilietų tikrinimas užima tikrai daug laiko. Tai galima padaryti greičiau ir tiksliau išmaniuoju įrenginiu nuskenuojant jau turinčių žmonių bilietus.

3 žingsnis: nuolat informuokite klientą

Dar vienas svarbus dalykas, kurį žmonės itin vertina – efektyvus bendravimas. Jei klientai leidžia pinigus produktams ar paslaugoms, jie nori būti tikri, kad tikrai tai gaus. Kai klientai suabejoja dėl savo investicijos, savo nuomone, kartais ir ne visai pozityvia, pasidalija internete. Jūs galite tam užkirsti kelią suteikdami visą informaciją apie tai, kada bus pristatyti produktai ar paslaugos. Tai neleidžia klientams nerimauti, pasikeitus laiko juostoms ar atsiradus kitų trikdžių.

4 žingsnis: būkite visada pasiekiami

Jūsų klientas gali būti bet kuriame pasaulio kampelyje, todėl svarbu, kad 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę jis ne tik gautų visą informaciją, bet ir galėtų atlikti užsakymus kada tik panorėjęs.

Tikrai retas atvejis, kai klientas, turėdamas klausimų apie prekes ar produktus, atsiųs jums laišką. Tai jam užtrunka nemažai laiko. Todėl svarbu sudaryti jiems galimybę komunikuoti iškart, jam būnant el. tinklalapyje ir rašant atskirame laukelyje.

5 žingsnis: tinkamai valdykite savo veiklą

Koordinuojant veiklą, labai svarbu prisitaikyti prie kiekvieno projekto ir jį tinkamai valdyti. Pavyzdžiui, „Serfy“ yra bendra ir lengvai valdoma sistema, kurią naudodami užsakovai ir paslaugų teikėjai realiu laiku vienoje vietoje efektyviai komunikuoja darbiniais klausimais. Tai vienintelė sistema, kuri įtraukia užsakovą į procesą ir suteikia galimybę stebėti vykdytojų vidinę veiklą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją