Pasak „Guberniją“ valdančios bendrovės „MV GROUP Production“ rinkodaros direktorės Ievos Matulaitienės, koronaviruso sukelta krizė Lietuvoje palietė kiekvieną gyventoją, todėl siekiant sumažinti jos padarinius, šiandien kaip niekada reikalingas bendruomeniškumas ir parama vieni kitiems.
„Vieniems krizė smogė skaudžiai – sumažėjo pajamos, galbūt prarasta darbo vieta. Kitiems – nepataisomai: teko visam laikui užverti nuosavo verslo duris be vilties grįžti. Ir netgi tų, kurie finansinių nuostolių nepajuto, krizė neapėjo – sumažino pasirinkimą ir atnešė nežinomybės. Siekiant įveikti kylančius iššūkius, svarbu išlikti vieningiems. „Gubernija“ visais laikais rūpinosi savo krašto gerove, todėl ir šiandien kviečia visus susitelkti – pirkti vietinio verslininko pagamintą prekę, naudotis jo paslaugomis ir taip stabdyti ekonominį nuosmukį savo krašte“, – sako I. Matulaitienė.
Skelbdama judėjimą „Savi už savus“, „Gubernija“ ragina gyventojus naudotis lietuviško smulkaus ir vidutinio verslo paslaugomis taip reiškiant finansinę paramą šių verslų šeimininkams, saugant darbo vietas bei skatinant vartojimą.
Judėjimo „Savi už savus“ pamatas – tai bendruomenę jungianti „Savi už savus“ platforma, sukurta socialiniame tinkle „Facebook“. Prisijungti prie šios platformos gali kiekvienas norintis, joje bendruomenės nariai gali ne tik pristatyti, reklamuoti savo verslus, bet ir atrasti naujus lietuviškus verslus, kurių prekės ar paslaugos gali pasirodyti aktualios įsigyti.
Finansuoja reklamos išlaidas
Inicijuodama judėjimą „Savi už savus“, „Gubernija“ siekia daryti realų poveikį mažinant krizės padarinius, todėl skatindama vartojimą įsipareigojo finansuoti dalies nuo krizės kenčiančių smulkių ir vidutinių verslų Šiauliuose reklamos ir komunikacijos išlaidas.
„Reklama ir komunikacija traukia potencialaus vartotojo dėmesį ir skatina įsigyti jo siūlomų produktų ar paslaugų. Lėšų reklamai smulkūs ir vidutiniai verslai dažniausiai stokoja ir įprastomis aplinkybėmis, ką jau kalbėti apie sąlygas krizės akivaizdoje, kai pranešti apie save ir prisistatyti lėšų nebelieka. Pati būdama šiaulietė, „Gubernija“ ėmėsi finansuoti šių vietinių verslų reklamos ir komunikacijos išlaidas siekdama paskatinti vartotojus naudotis jų paslaugomis“, – sako I. Matulaitienė.
Reklamos išlaidų finansavimui „Gubernija“ pasirinko tokius šiaulietiškus verslus, kurie per karantiną nenutraukė savo veiklos ir rado būtų prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkybių, tačiau jau dabar patiria ar baiminasi netrukus patirti realią ekonominės krizės žalą. Svarbiu kriterijumi sprendžiant, kurių verslų išlaidas finansuoti, tapo ir jų deklaruojamos vertybės – kaip ir „Gubernijai“, pasirinktiems verslams būdingas savitumas, aukščiausia kokybės kartelė, bendruomeniškumo skatinimas.
„Šiuo metu reikšmingai investavome į trijų Šiauliuose veikiančių verslų reklamą – tai vandenlenčių parko „Fox Spot“, Arvydo Mockevičiaus bičių ūkio ir kavinės-baro „S Baras“. Tuo pačiu aktyviai raginame visuomenę prisijungti prie judėjimo „Savi už savus“ ir patiems aktyviai komunikuoti apie verslus, kuriems šiandien kaip niekad yra reikalinga žmonių parama“, – sako „MV GROUP Production“ rinkodaros direktorė.
Finansuodama verslų reklamos ir komunikacijos išlaidas „Gubernija“ pasirūpino, kad žinia apie šiuos tris verslus pasklistų tiek regioniniu, tiek nacionaliniu mastu. Į kiekvieno verslo reklamos paketą įeina lauko plakatai, reportažas televizijoje, straipsniai nacionalinėje ir regioninėje spaudoje, aktyvūs veiksmai socialiniuose tinkluose, reklaminiai skydeliai naujienų ir kituose interneto puslapiuose.