„Ar jūsų langai tokie skaidrūs, kad net paukščiai suklysta? Su „Inclean“ pasieksite skaidrumą, kuris nepaliks abejingų... Paukščiai nesupranta, kur dingo stiklas! Užsisakyk langų valymą ir mėgaukis nepriekaištingu skaidrumu“, – teigiama įmonės reklamoje.
Iliustracijai pasirinktas balandis, kuris vaizduojamas su kaklo įtvaru ir sugipsuota koja. Reklamą mačiusiems gyventojams kilo daug klausimų, nemažai jų ją įvertino kaip skatinančią žiaurumą prieš gamtą.

Juolab žinant tai, kad daugybė paukščių žūsta atsitrenkę į langų stiklus.
Ornitologas Gediminas Petkus yra sakęs, kad pastaraisiais dešimtmečiais tai tikrai tapo didele problema, nes paukščiai žūsta atsitrenkę į langus arba į fasadus, kadangi jie yra blizgūs. Taip yra ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, ypač tose, per kurias vyksta didžiausios migracijos.
Anot jo, tiksliai suskaičiuoti, kiek paukščių žūsta, sunku, nes dalį jų nukritusių ant žemės rytais nusineša katės, kiti laukiniai gyvūnai, surenka kiemsargiai ir pan.
Vis dėlto laikoma, kad Europoje dėl atsitrenkimų į stiklus žūsta apie 240 tūkst. paukščių kasdien, o migracijos metu per metus – apie 80 mln. sparnuočių.
Pasisakė įmonė
Paprašyta pakomentuoti reklamą įmonė atsiprašė: „Norime pradėti savo laišką nuo atsiprašymo prieš mūsų vartotojus ir visus žmones, kas pamatė šią reklamą.“

Toliau įmonė paaiškino plačiau:
„Paleidome reklamą visai nepagalvoję, kad langai ir yra dažna priežastis sparnuočių mirties. Reklamos tikslas buvo pasakyti, kad langai bus tiek švarūs ir skaidrūs, kad juos sunkiai bus galima pamatyti.
Prieš kurį laiką vienas mūsų klientas paminėjo, kad grižęs namo nepastebėjo, kur dingo langai. Pagalvojome, kad šita žinutė galėtų būti panaudojama, tačiau neteisingai pridėjome prie jos gyvūnus.
Mes neturėjome omenyje, kad palaikome tokią mirtį ir tuo labiau skatiname ją. Manau tai savaime suprantama, kad langus žmonės valė ir valys, su mūsų ar be mūsų pagalbos. Tačiau, balandžio panaudota iliustracija ir tekstas yra neetiški, reklamą iš karto ištrynėm, kai žmonės leido suprasti kaip tai atrodo iš šono.
Dar kartą atsiprašome visų kas matė reklamą ir dėkojame, kad žmonės neliko abejingi ir laiku leido suprasti mums, kad tai yra bloga žinutė. „Inclean“ komanda yra geranoriška ir mes mylime gamtą bei jos gyventojus. Pagalvosime viduje, ką galėtumėme padaryti iš savo pusės, kad tai įrodytume.“