„Per metus pigo 15 prekių. Tai susiję su tinklų konkurencija ir akcijomis. Vištų ketvirčiai, cukrus, „Natura“ aliejus – tai prekės, kurias tinklai ištraukė „paakcijuoti“. Nedideli pamažėjimai pigiausių prekių kategorijoje yra dar susiję su tuo, kad Barbora, prieš tai neprekiavusi pačiais pigiausiais maisto produktais, juos įtraukė į asortimentą ir taip pamažino vidutinį kainos lygį. Be to, toliau krenta pigiausios kavos ir arbatos kainos, nes tinklai paieškojo pigesnių alternatyvų“, – aiškina Petras Čepkauskas, vienas iš „Pricer.lt“ vadovų.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (2)