Šiuo atveju kalbama apie garsųjį amerikietišką trejetą - „Chevrolet Camaro“, „Dodge Challenger“ ir „Ford Mustang“. Tai automobiliai, kurie yra atpažįstami iš karto, garsėja įspūdingomis techninėmis charakteristikomis ir suteikia daug malonumo vairuojant.

Tačiau ar jie yra saugūs? IIHS nusprendė patikrinti ir nė vienu iš jų neliko sužavėta, rašo autoevolution.com.

IIHS paprastai netikrina sportinių automobilių saugumo, nes jiems, palyginus su kitais modeliais, priklauso maža rinkos dalis. Tačiau šios trys mašinos JAV yra geriausiai perkamos savo klasėje, o draudikų duomenys rodo, kad sportiniai automobiliai per autoavarijas patiria daug žalos.

Dar vienas nerimą keliantis aspektas buvo tas, kad būtent šioms mašinoms teko didžiausios išlaidos tarp keleivinių transporto priemonių, kurios po avarijų buvo remontuojamos pagal susidūrimų draudimą. Pastarasis rodiklis apima fizinę žalą, kuri per avariją buvo padaryta poliso savininko automobiliui.

Organizacija nurodo, kad nė vienas iš trijų modelių nesurinko tiek taškų, kad galėtų gauti „Top Safety Pick“ („Geriausio pasirinkimo saugumo atžvilgiu“) apdovanojimą, nekalbant apie aukščiausią „Top Safety Pick +“ kategoriją.

IIHS pažymi, kad arčiausiai „Top Safety Pick“ apdovanojimo buvo „Ford Mustang“. „Chevrolet Camaro“ prastai pasirodė vienoje kategorijoje ir neturėjo apsaugos nuo priekinio smūgio sistemos. Tuo tarpu „Dodge Challenger“ buvo įvardytas automobiliu, kuriam „labiausiai reikia patobulinimų“.

Nors ir surinko daugiau balų už „Mustang“, tikrinant apsaugą nuo smūgio į priekio kraštą, „Chevrolet Camaro“ gavo tik „priimtiną“ įvertinimą dėl stogo stiprumo – tokį patį įvertinimą gavo ir „Challenger“. Dėl šios priežasties 2016 metų „Chevrolet Camaro“ liko toliau nuo „Top Safety Pick“ negu 2016 metų „Ford Mustang“.

Vertinant prevenciją nuo priešakinių smūgių, „Mustang“ ir „Challenger“ apsauga buvo įvardyta kaip „bazinė“, o „Camaro“ tokio pobūdžio sistemos apskritai neturėjo.

Kita vertus, „Camaro“, „Challenger“ ir „Mustang“ nusipelnė gerų keleivių apsaugos įvertinimų, kai smūgis apima vidutinio dydžio priekio dalį ir kai smūgis patiriamas iš šono. Vienintelė avarijų kategorija, kurioje šie modeliai nepadarė jokio įspūdžio, buvo smūgis į priekio kraštą, kuris tik neseniai buvo įtrauktas į IIHS bandymus ir nuo kurio apsisaugoti yra sudėtingiausia.

Šioje bandymų kategorijoje „Mustang“ gavo „priimtiną“, o „Camaro“ – „gerą“ balą. „Challenger“ apsauga buvo įvertinta kaip „nežymi“. Pastarasis modelis neteko taškų, nes smūgio metu priekinis ratas susmigo į automobilio vidų ir dėl to buvo prispausta manekeno kairioji pėda ir deformuota čiurna.

IIHS paaiškino, kad technikams net teko nusukti manekeno pėdą nuo kojos, kad ją išlaisvintų, o tokio pobūdžio įstrigimas pasitaiko gana retai. Anot IIHS pranešimo spaudai, per ketverius metus, kai jie tikrina šį smūgį, panašiai buvo nutikę tik penkis kartus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)