„La Voiture Noire“ – taip pavadintas „Bugatti“ pristatytas automobilis. Pagrindu šiam tapo prabangusis „Chiron“, tačiau jei pastatytumėte šiuos du modelius greta vienas kito, vargu ar galėtumėte pasakyti, kad yra daug bendro. „La Voiture Noire“ pristatytas švenčiant „Bugatti“ 110-ąjį jubiliejų ir drauge atiduodant garbę ypatingam „Bugatti“ modeliui: „Type 57 SC Atlantic“.
Vienas iš keturių, per 1936-1938 m. pagamintų modelių buvo vairuojamas vieno iš Jeano Bugatti draugų. Tada, kai 1940 m. vykstant Antrajam pasauliniam karui „Bugatti“ gamykla buvo užimta vokiečių, šis modelis buvo išgabentas į kitą regioną. Tačiau begabenant jį pradingo ir niekada nebuvo surastas.
Už gražios legendos slepiasi tikras hiperautomobilis. Po grakštaus, visiškai juodo modelio kėbulu slepiasi 16 cilindrų 8 litrų darbinio tūrio variklis, generuojantis 1103 kW galią ir turintis 1600 Nm sukimo momentą. Tai, kad automobilis turi 16 cilindrų variklį, lėmė ir ypatingą detalę jo gale. Čia – šeši išmetimo sistemos antgaliai.
Ar „La Voiture Noire“ bus parduodamas visiems markės gerbėjams? Deja, įsigyti šį modelį daugelis pavėlavo, nesvarbu, kad ir turėjo prašomą sumą. 11 mln. eurų prieš mokesčius kainuojantis hiperautomobilis buvo parduotas vienam „Bugatti“ entuziastui.
Ir, beje, teigiama, kad jis sumokėjo kur kas daugiau nei buvo prašoma, tačiau nei tiksli suma, nei entuziasto vardas neatskleidžiami. Ženevos parodos užkulisiuose kalbama, kad „Bugatti La Voiture Noire“ atiteko Ferdinandui Piechui, buvusiam „Volkswagen“ vadovui, dabar valdančiam „Bugatti“.