Tokiu būdu „Fiat“ tikisi nušauti du zuikius: pagaminti pigią mašiną segmentui, kuriame „Dacia“ kol kas savo atstovo neturi, rašo „Autonews“.
„Aegea“ neturės visiškai tiesioginių konkurentų ir taps išbandymu rinkai, nes pigių kompaktinių automobilių segmentas Europoje iš esmės neegzistuoja“, – teigia koncerno „Fiat Chrysler“ vadovas Senajame žemyne Alfredo Altavilla.
Naujasis „Aegea“ bus pristatomas, kaip erdvus, lengvai prieinamas, penkerių durelių automobilis Europos kompaktinių automobilių pigiausiame segmente. Nors „Fiat“ tikslios naujoko kainos dar neįvardijo, šaltinių teigimu ji prasidės nuo maždaug 12 tūkst. eurų už sedaną.
„Fiat“ gamybos linijoje „Aegea“ sedanas pakeis „Linea“ modelį, o hečbekas – „Bravo“. Manoma, kad sedanai daugiausiai Rytų Europoje (taip pat ir Lietuvoje) bei Turkijoje konkuruos su „Peugeot 301“ bei „Škoda Rapid“, o hečbekas bandys grumtis Vakarų Europoje itin konkurencingame segmente, kuriame tradiciškai karaliauja „Volkswagen Golf“.
Automobiliai bus gaminami ant tos pačios bazės, kurią dabar naudoja „500“, „500X“ ir „Jeep Renegade“ modeliai, bei bus surenkami „Fiat“ gamykloje Turkijoje.
Anot A. Altavillos, kol kas naujasis modelis susilaukia teigiamų atsiliepimų iš pardavimo atstovų. Prekyba sedanais lapkričio mėnesį startuos Turkijoje, o vėliau išplis į 40 šalių Europoje, taip pat – Vidurio Rytuose ir Afrikoje.
Kovo mėnesį parodoje Ženevoje „Fiat“ tikisi parodyti hečbeko ir universalo versijas.