Minėtina, kad „Hyundai“ vadovas Chung Mong Koo veiksmų imsis tada, kai bendros italų ir amerikiečių įmonės akcijų vertė, kaip tikimasi, pakankamai nusmuks.
„Hyundai“ atstovai išplatintos informacijos nepakomentavo, ir tai nekeista, tačiau reikia manyti, kad yra nusiteikę išlošti perimdami „Chrysler“ prekybos tinklą, taip pat pelną garantuojančią „Jeep“ markę, o veikiausiai ir „Ram“. FCA atstovas spaudai iš Obern Hilse (JAV) įsikūrusios bendrovės būstinės portalui „Autoblog“ pareiškė, kad jokių komentarų šia tema pateikti negali.
Visgi šią su galimu perėmimu susijusią istoriją, kaip ir bet kurią kitą, gali komplikuoti vidinių žaidėjų įsikišimas. Šiuo atveju keblumų gali kilti dėl numanomos JAV prezidento Donaldo Trumpo pozicijos tarptautinės prekybos klausimais.
Tai ne primas kartas, kai FCA tampa perėmimo objektu, kuriuo domėjosi ir „Hyundai“, tačiau įmonės direktorius S. Marchionne kalbas apie susijungimą tada neigė ir pareiškė, kad su Korėjos automobilių gamintoja derasi dėl techninės partnerystės. 2015 metais S. Marchionne patyrė nesėkmę bandydamas susitarti su „General Motors“ dėl bendradarbiavimo. Jo vadovaujama bendrovė nesudomino nė „Volkswagen“.
S. Marchionne ne kartą akcentavo, kad automobilių gamybos įmonėms būtina jungtis, nes kitaip nepavyks išspręsti perteklinės gamybos problemos, be to, tik susivienijus, esą, būtų galima kalbėti apie dideles investicijas į autonominių ir elektra varomų automobilių gamybą.
Aiškėjančius „Hyundai“ planus būtų galima paaiškinti kelių veikėjų interesais. Vienas iš jų – Paulas Singeris, rizikos draudimo fondo „Elliott Management“ vadovas. Tai įtakingas akcininkas, kuriam priklausanti dalis įmonėje „Hyundai“ vertinama 1 mlrd. JAV dolerių (858 tūkst. eurų). Jis yra ir vienas iš pagrindinių „Fiat“ akcininkų.
Kitas suinteresuotas asmuo – FCA direktorių valdybos pirmininkas Johnas Elkannas. Remiantis pranešimais, jis nesutaria su S. Marchionne dėl kandidatūros į „Fiat Chrysler“ vadovo postą, tačiau pats įmonei vadovauti nenori, todėl susijungimui pritartų.
Tolesni „Fiat Chrysler“ jungimosi procesai turėtų priversti susimąstyti D. Trumpo administraciją, nors sandoris su Korėjos automobilių gamintoja tiek prezidentui, tiek Kongresui turėtų patikti labiau nei su kokiu nors Kinijos konglomeratų, kaip antai „Great Wall Motor“, jau patvirtinusiu, kad sutiktų pasvarstyti apie visų FCA specializacijos sričių perėmimą.