Elono Musko vadovaujamos „Tesla Motors“ sėkmė labai įkvepia „Porsche“ vadovybę. „Tesla“ elektromobiliai tapo savotišku rinkos standartu, tuo tarpu konkurentams tenka sekti iš paskos.
Šiemet „Porsche“ ketina parduoti apie 200 000 automobilių, ir didelė modelio „Macan“ paklausa turėtų padėti kompanijai pasiekti savo tikslą.
Inžinerinėje sferoje kompanija ketina susikoncentruoti ties variklių tobulinimu ir valdymo sistemomis, tuo tarpu įvairios naujos, madingos funkcijos, tokios kaip autopilotas ir integracija su įvairių gamintojų išmaniaisiais telefonais, kompaniją „Porsche“ domina mažiausiai.
Madingiems papuošimams, „Porsche“ vadovybės teigimu, jų automobiliuose vietos nėra. Antra vertus, tai nereiškia, kad dukterinė koncerno „Volkswagen AG“ įmonė autopilotų sistemomis visiškai nesidomi, kadangi to paties koncerno markė „Audi“ yra tradicinis „nVidia“ partneris, bandant įvairiausias kompiuterizuotas sistemas.
Grįžtant prie elektromobilių, „Porsche“ žada, kad jos elektromobilis sugebės nuvažiuoti ne mažiau 500 km, o pats baterijų įkrovimų procesas bus ne ilgesnis, nei užtrunkame įprastoje degalinėje.
Reikia pažymėti, kad elektromobilių varikliai leidžia pasiūlyti greitą ir sklandų pagreitėjimą, todėl „Porsche“ elektromobilis atspindės tradicines šio prekės ženklo vertybes. Belieka sulaukti, kada rinkoje pasirodys tinkami akumuliatoriai ir įkrovimo technologijos.