Komisija, sudaryta iš automobilių srities žurnalistų iš skirtingų žiniasklaidos kanalų (tarp jų „La Tribune“, „Le Monde“, „L’Équipe“, „RTL“, „La Voix du Nord“ ir kt.), iš šiuo metu rinkoje esančių 32 modelių jį išrinko nugalėtoju.
Nuo „Dacia Sandero“ pristatymo 2008 m., šių automobilių parduota beveik 2,3 mln. Šis automobilis metai iš metų išlieka populiariausias pasirinkimas tarp mažmeninių pirkėjų tiek Prancūzijoje, tiek Europoje.
Būdamas drąsesnės ir šiuolaikiškesnės išvaizdos, naujasis „Sandero“ išlieka ištikimas savo pirmtakų funkcionalumui, nors ir buvo visiškai perkurtas: naujo dizaino, su nauja įranga ir naujausios kartos ECO‒G LPG ar benzininiu varikliu, siekiant mažesnių kuro sąnaudų. Dėl „CMF‒B“ platformos automobilio vidus tapo erdvesnis, pagerėjo salono kokybė, o vairavimo patirtis tapo malonesnė.
Be „L'argus“ apdovanojimo, šis modelis taip pat yra laimėjęs ir kitų apdovanojimų Europoje, įskaitant „Whatcar?“ 2021 „Metų automobilio“ apdovanojimą Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijos „Automobile Awards“ apdovanojimą „Good Deal“ ir Rumunijos „Metų automobilio“ apdovanojimą.
„Ką tik pristatytas naujasis „Sandero“. Pardavus 2,3 mln. automobilių, šiuo modeliu siekiama pratęsti ankstesnių kartų sekmės istoriją ir kiekvienais metais išlikti perkamiausia transporto priemone Prancūzijoje ir Europoje.
Tai pirmasis „Dacia“ modelis, kuriame naudojama Aljanso „CMF‒B“ modulinė platforma, tačiau „Dacia“ prekės ženklo DNR lieka tas pats: naujasis „Sandero“ labiau nei bet kada anksčiau tenkina išmanius savo klientų pirkimo pasirinkimus.
„Metų automobilio“ apdovanojimas ‒ tai atlygis už mūsų darbą; jis sustiprina mūsų viziją, kad įperkamas, modernus bei patrauklus automobilis ‒ suderinami dalykai. Naujasis „Sandero“ ‒ puikus to pavyzdys“, – teigia Denis Le Vot, „Dacia“ prekės ženklo generalinis direktorius.