Senovinės technikos šventės privilioja tūkstantines senovinės technikos gerbėjų minias, besidominčių istorinėmis vertybėmis tapusiomis transporto priemonėmis.
Žiūrovų dėmesio nestokoja masyvūs ir galingi amerikietiški automobiliai, tokie kaip „Cadillac Eldorado“, „Buick Riviera“ ar „Cadillac deVille“.
Greta jų išsirikiavusi ir senovinė karinė technika – automobiliai bei motociklai. Čia apstu ir itin retų eksponatų, pagamintų praėjusio amžiaus pradžioje, netgi mediniais ratais, ar automobilių, pagamintų iki Antrojo pasaulinio karo.
Pernai pirmąkart surengtas istorinių automobilių bei motociklų ralis, prasidėjęs Rumšiškėse ir finišavęs Trakuose. Sėkmės įkvėpti rengėjai tęs šią tradiciją, kad išpuoselėta kelių dešimtmečių technika galėtų gėrėtis kuo daugiau Lietuvos ir ne tik jos žmonių.
Antrasis istorinių automobilių ir motociklų ralis, remiamas techninių apžiūrų įmonių asociacijos „Transeksta“ ir Zarasų savivaldybės su meru Arvydu Steponavičiumi, startuos šeštadienį, birželio 14 d. 11 val. Zarasų miesto centre, Sėlių aikštėje.
Finišas numatytas 17 val. Vasaknų dvare, kur šėls pirmą kartą surengtas, tris dienas, tris naktis truksiantis Vasaknų alaus festivalis.
Ralio bendrasis 137 km ilgio maršrutas bus toks: Zarasai – Stelmužės ąžuolas – Antazavės dvaras – Dusetos – Vencavų malūnas – Degučiai – Salakas – Daugailiai – Antalieptė – Dusetos – Vasaknų dvaras. Žygio dalyvių skaičius ribojamas iki 25 technikos vienetų.
Į renginį Zarasuose dalyviais kviečiami turintys transporto priemones, senesnes nei 20 ar 25 metai nuo jų gamybos pradžios.