„12 000 eurų Kasko metinis draudimas kemperiui, kuris kainuoja 20 000 eurų. Viskas gerai? Lietuvos draudimas galvoja, kad tai pats geriausias pasiūlymas. Kainų augimas stebina kasdien, bet čia pasiektas Pasaulio rekordas“, – savo feisbuke dalijasi V. Valiukevičius.
Kaip pasakojo portalui Delfi.lt“, šiemet jo brokerė ieškojo geriausio pasiūlymo ir iš pradžių draudimas pasiūlė metams kemperį apdrausti KASKO draudimu už 20 tūkst. eurų. Tačiau po derybų draudikai kainą nuleido iki 12 tūkst. eurų.
„Anksčiau drausdavau už 120-150 eurų per mėnesį, tai metams iki 2 tūkst. eurų būdavo. Pasiūlymas keistas ir neprotingas, nes jei už „Suzuki“ paprašysi „Ferrario“ kainos, tai visi pasijuoks. Nežinau, iš ko čia norėjo pasijuokt – iš savęs ar iš kliento. Iš šalies atrodo solidi bendrovė, bet po tokių pasiūlymų tikrai klientai negali grįžti“, – svarsto jis.
V. Valiukevičius pastebi, kad kemperių draudimas yra problematiškas dalykas, tačiau neaišku, kodėl, nes rizikų čia nėra daug.
„Brokerė apklausė daug bendrovių ir niekur negavo pasiūlymų, vadinasi niekas nenori drausti kemperių. Juk tai daiktas, kuriuo dažniausiai važinėja vyresnio amžiaus žmonės, šeimos ir važinėja ramiai. Nesu girdėjęs apie kemperių avarijas ir kitas dalykas – labai mažai vagysčių. Rizika kaip ir maža, nes kas gali atsitikti, tai įskilti buferis važiuojant atbulomis, arba išlūžti pamirštas uždaryti liukas ar langas. Dažniausiai taikoma 600 frančizė, bet tos žalos nesiekia tokios sumos. Kaip ir nėra dėl ko ignoruoti kemperių bendruomenės“, – pastebi pašnekovas.
Tiesa, V. Valiukevičius ne tik keliauja, bet ir nuomoja kemperius. Pasak jo, neįmanoma tokios draudimo kainos užkrauti klientams, nes iškristų iš šios rinkos.
„Yra rinka ir gali iškristi, jei branginsi. Nauji kemperiai parai kainuoja apie 150, kelių metų apie 100, o seni – 70 eurų. Ir tai, kad mokėsi daugiau už draudimą, ne kliento problema. Per paskutinius metus ir taip ženkliai išaugo kemperių ir jų remonto kainos, o nuomos kainos kilo tik iki 10 procentų“, – sako jis.