Paminėtina, kad valstybinio audito metu buvo analizuojamas 2021–2023 m. laikotarpis, kuomet „Via Lietuva“ dar buvo Lietuvos automobilių kelių direkcija. Tik šių metų sausį jį buvo restruktūrizuota į akcinę bendrovę, o kovą pakeitė pavadinimą į dabartinį „Via Lietuva“.

Nustatyta, kad iki 2023 m. pabaigos, 37 proc. valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga buvo blogos būklės. Per šį trijų metų laikotarpį buvo panaudota 1306,5 mln. (1,3 mlrd.) eurų iš valstybės biudžeto, karinio mobilumo, Europos Sąjungos paramos ir savivaldybių biudžetų valstybinės reikšmės kelių atkūrimui, priežiūrai ir plėtrai.

Nors keliams skirta daugiau nei milijardas eurų, „Via Lietuva“ direktoriaus teigimu, šios sumos nereikėtų sugretinti su bloga kelių būkle, nes tokia investicija į kelius nėra tokia didelė kaip atrodo.

„Lyginimas – investuota virš milijardo, bet būklė bloga. Niekas nepasako, kiek reikėjo investuoti, niekas nepasako realių skaičių arba realios situacijos, todėl mes jau prieš metus pradėjome labai stiprią būklės eskalaciją ir kiek reikia jai gerinti. Visada pamatome milijardą ir galvojame, kad tai – daug, o kad reikia 10 milijardų – niekas nesako“, – „Delfi“ laidoje „Piniginiai reikalai“ teigė M. Švaikauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)