Magistralė A1, jungianti Vilnių, Kauną ir Klaipėdą – pagrindinis ir intensyviausias Lietuvos kelias. Juo vidutiniškai per parą pravažiuoja per 26 tūkst. lengvųjų ir daugiau kaip 4 tūkst. sunkiasvorių transporto priemonių. Dėl tokio intensyvaus judėjimo, kelias nuolatos dėvisi ir tai blogina judėjimo sąlygas. Šiuo metu magistralės A1 atkarpoje nuo 70,9 iki 80,5 km esama kelio danga pažeista, paviršiuje matomi plyšiai, susidariusios provėžos.

Pažeistas asfalto sluoksnis bus nuimtas ir kelio pagrindas bus padengtas skaldos sluoksniu bei nauju asfaltu, bus suformuotos dvi 3,75 m pločio eismo juostos viena judėjimo kryptimi. Visiems šiems darbams planuojama panaudoti apie 72 tūkst. tonų asfalto mišinio.

Magistralinis kelias A1

„Pagrindinio šalies kelio tvarkymas – atsakinga užduotis. Kasdien magistrale dideliu greičiu važiuoja tūkstančiai automobilių. Vasaros metu dažniau planuojamos tolimos kelionės, o eismas intensyvus, vairuotojai kelia aukštus reikalavimus kelio kokybei. Jau ne vienerius metus tvarkome magistralės atkarpas, todėl žinome, kaip kokybiškai ir greitai atlikti darbus, kad kelio remontas keltų kuo mažiau nepatogumų. Tiesa, norime paprašyti vairuotojų budrumo ir atidumo. A1 kelyje yra ne vienas remontuojamas ruožas. Prašome atkreipti dėmesį į eismo pokyčius, būti kantriems bei draugiškiems kelyje dirbantiems darbuotojams bei laikytis kelio ženklinimo taisyklių ,“ – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.

Magistralės A1 remontas pradedamas jau dabar, o planuojama baigti šių metų spalio pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją