Valdas Benkunskas teigė, kad per porą metų matomas akivaizdus teigiamas kilpinio eismo tvarkos rezultatas – senamiestyje sumažėjo tranzitinio eismo, vairuotojai apskritai dažnaiu renkasi aplenkti senamiestį, užuot nardę jo gatvelėmis.

„Efektas yra akivaizdus – per porą metų matom, kad iš tikrųjų mažiau automobilių įvažiuoja į senamiestį. Be reikalo ten nereikia važiuoti, o toks buvo ir tikslas – kad senamiestis taptų švaresnis – ir oro prasme, ir vizualine prasme“, – aiškino V. Benkunskas.

Tiesa, Vilniaus metas teigė, kad anksčiau priimti spendimai bus keičiami, o tam bus pasitelktas ir vaizdo stebėjimo kamerų tinklas.

„Tie sprendiniai, kurie yra pritaikyti kilpinio eismo sureguliavimui ir įprasminimui, jie iš tikrųjų keisis. Mes atsisakysim visų dirbtinių eismą ribojančių elementų gatvėse – barjerų, gėlių klombų, kuoliukų ir panašiai. Pagrindinis dalykas, ką mes sieksime padaryti – senamiestyje jau dabar yra sustatytos vaizdo stebėjimo kameros, kurios fiksuos galimus pažeidėjus. Ženklinimas bus paliktas, ženklai bus aiškiai parodantys, kaip reikia judėti ir kur negalima judėti, bet pažeidėjus, tam, kad kilpinis eismas veiktų ir pažeidėjų nebūtų, būtina fiksuoti ir bausti“, – mintimis dalijosi meras.

V. Benkunskas taip pat atkreipė dėmesį, kad eismą gatvėse užtvėrusios gėlių kolombos senamiestyje jau buvo nuimtos NATO viršūnių susitikimo metu, o taip buvo padaryta tiek dėl saugumo reikalavimų, tiek dėl estetinių dalykų. Tiesa, NATO viršūnių susitikimui praėjus, jų, anot mero, grąžinti nebeplanuojama. V. Benkunskas teigė, kad tam, jog vairuotojai laikytųsi nustatytos tvarkos, bus pasitelkta tiek policijos pagalba, tiek kitos priemonės.

Paklaustas, ar neketina imtis priemonių, jog kai kuriose senamiesčio gatvėse įvestas draudimas važiuoti elektriniais paspirtukais veiktų geriau, V. Benkunskas teigė, kad dar yra sunku įvertinti, kaip šis numatytas draudimas veikia keliose pasirinktose gatvėse, tačiau planuojama, kad bus ir daugiau priemonių susijusių su paspirtukų eismo reguliavimu senamiestyje.

„Kas dabar jau veikia – tai kelios gatvės, kuriose yra draudžiamas eismas tiek dviračiais, tiek paspirtukais. Yra ribojamas eismo greitis – dalijimosi paslaugas teigianti platforma ėmėsi priemonių, kaip apribotų greitį, o tai taip pat padeda užtikrinti saugumą. Trečia priemonė – estetinis parkavimo klausimas – mes norime padaryti, kad senamiesčio zonoje paspirtukus būtų galima palikti tik konkrečiose vietose, o ne bet kur. Tikrai mes nesirenkam Paryžiaus kelio – grubiai ir staiga uždrausti paspirtukų eismą, bet bandom sureguliuoti, pirmiausia, siekiant išspręsti saugumo klausimą, o tada atsižvelgti į estetinį klausimą“, – sakė V. Benkunskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)