Tarp renginio dalyvių – šefas Robertas Ščesnavičius, realybės šou dalyvė Neringa Mažeikienė su vyru, dizaineris Kęstutis Lekeckas, verslininkas Gintautas Strolys, aktorius ir prodiuseris Gediminas Juodeika, influencerė bei santykių ekspertė Viktorija Malanova, knygų autorius Alex Monaco ir kiti, rašoma organizatorių atsiųstoje informacijoje.
Seminaro metu akcentuota, kad atėjus verslams nelengvam laikotarpiui yra būdų, kaip lengviau įveikti šiandienius iššūkius.
Štai vienas iš patarimų, galinčių padėti: „Atėjo metas žmonėms papasakoti apie savo verslą, jo susikūrimo istoriją, išmoktas pamokas, patirtas sėkmes ar iššūkius. Suasmenintos istorijos valdo pasaulį, todėl neturim jų bijoti, vengti ar kuklintis.“
„Mano laikais tokių galimybių nebuvo. Negalėjome net įsivaizduoti, kad vienu paspaudimu bus įmanoma papasakoti tūkstančiui žmonių apie savo verslą. Tačiau šiandien tai realu, reikia tik žinoti, kaip tinkamai tai padaryti“, – sakė šefas R. Ščesnavičius.
Dažnai verslų savininkai slepiasi už savo kuriamų, parduodamų produktų arba paslaugų ir neišnaudoja viso potencialo. Dalindamiesi savo darbo užkulisiais, verslo sėkmės istorijomis ar sunkumais, jie taptų artimesni savo klientams.
„Įmonės vadovas yra kapitonas ir jeigu jis gerbia save ir savo klientus, jis turi būti matomas. Nematomas kapitonas nesukuria pasitikėjimo. O jeigu kalbant apie socialinius tinklus, tai juos mes turime suvokti kaip žmonių tinklus. Todėl labai svarbu į juos orientuotis, juk versle pats svarbiausias dalykas yra ne pinigai, o žmonės“, – sako verslininkas G. Strolys.