Tęsiame ciklą „Kaip gauti darbą, kurio nori“ ir kalbamės 2020-ųjų TOP darbdaviais paskelbtų įmonių vadovais. Taip pat tais, kuriems įmonėse yra patikėtas atrankos procesas. Šį kartą – „Danske Bank“ Žmogiškųjų išteklių vadovės Indrės Sakalauskienės patarimai.
1. CV ir „LinkedIn“ profilyje labai aiškiai įvardykite savo kompetencijas.
„Atrankos procesas susideda iš kelių etapų, kurių pirmasis ir pagrindinis – CV arba „LinkedIn“ profilio peržiūrėjimas, kurio metu daugiausiai dėmesio kreipiame į tai, kiek kandidatas atitinka skelbime nurodytus reikalavimus, ir pagal tai kviečiame į pirmąjį pokalbį. Todėl labai svarbu, kad CV ir „LinkedIn“ profilyje būtų labai aiškiai surašyti jūsų gebėjimai ir nurodyta darbo patirtis.
Per pirmąjį darbo pokalbį daugiausia dėmesio skiriama kandidato patirčiai bei kompetencijoms, kurių reikia konkrečiai pozicijai.
Po sėkmingo pirmo pokalbio kviečiame atlikti asmenybės ir logikos testą, kurį aptariame antrajame pokalbyje. Šis pokalbis skirtas aptarti kandidato asmenines savybes, nes norime visapusiškai pažinti žmogų. Tik taip galime įsitikinti, kad jis gerai jausis ir jam seksis mūsų organizacijoje ir pozicijoje, kurią potencialiai užims“, – pasakoja specialistė.
2. Svarbu, ar mokate ilsėtis.