Garsios olandų personalo atrankų agentūros „Randstad“ surinkta statistika rodo, kad net 91 proc. žmonių informacijos apie potencialaus darbdavio reputaciją ieško arba internete, arba kituose šaltiniuose. Jei reputacija yra bloga, net 55 proc. iš jų linkę dalyvavimą atrankoje nutraukti ir ieškoti kitos kompanijos.
„Kartais net sunku patikėti, kiek daug prie įmonės reputacijos kūrimo, prisideda atrankų specialistai. Pagalvokite, kiek kartų, baigiantis pokalbiui, girdėjote frazę: „Mes jums bet kokiu atveju pranešime“, o atsakymo taip ir nesulaukėte. Daug darbo įdėjote rašydami motyvacinį laišką, bet negavote net paprasčiausios žinutės: „Ačiū, jūsų kandidatūra nėra tinkama“? Arba lyg iš giedro dangaus šovė klausimas: „Kaip susitvarkysite su darbu, kai turite tiek vaikų?“ – sako darbdavio reputacijos kūrimo specialistė Justina Darulytė.