Garsios olandų personalo atrankų agentūros „Randstad“ surinkta statistika rodo, kad net 91 proc. žmonių informacijos apie potencialaus darbdavio reputaciją ieško arba internete, arba kituose šaltiniuose. Jei reputacija yra bloga, net 55 proc. iš jų linkę dalyvavimą atrankoje nutraukti ir ieškoti kitos kompanijos.

„Kartais net sunku patikėti, kiek daug prie įmonės reputacijos kūrimo, prisideda atrankų specialistai. Pagalvokite, kiek kartų, baigiantis pokalbiui, girdėjote frazę: „Mes jums bet kokiu atveju pranešime“, o atsakymo taip ir nesulaukėte. Daug darbo įdėjote rašydami motyvacinį laišką, bet negavote net paprasčiausios žinutės: „Ačiū, jūsų kandidatūra nėra tinkama“? Arba lyg iš giedro dangaus šovė klausimas: „Kaip susitvarkysite su darbu, kai turite tiek vaikų?“ – sako darbdavio reputacijos kūrimo specialistė Justina Darulytė.

Apie tai, kaip atrankų specialistas per darbo pokalbį neturėtų elgtis, kokias dažniausias klaidas daro, į kokius klausimus mes net neturėtume atsakinėti – šioje straipsnių ciklo „Kaip išsirinkti geriausią vietą dirbti“ dalyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)