Septynerių Ryanas, turintis savo „YouTube“ kanalą „Ryan ToysReview“, per vienerius metus uždirbo 22 mln. dolerių
Septynerių Ryanas – greičiausiai turtingiausias visų laikų darželinukas. Ryanas, kurio pavardę tėvai dėl saugumo slepia, iš savo itin populiaraus „YouTube“ kanalo „Ryan ToysReview“ per vienerius metus uždirbo net 22 mln. dolerių. 2018 aisiais jo kanalas uždirbo daugiau, negu visi kiti „YouTube“ kanalai.
Turbūt jau supratote, kad Ryano kanale galima išvysti vaizdo klipus, kuriuose jis žaidžia ir vertina naujus žaislus. Net 18 mln. kanalo prenumeratorių gali stebėti, kaip berniukas žaidžia, mokosi abėcėlę ar dainuoja populiariąją dainelę „Baby Shark“. Vienas iš jo klipų peržiūrėtas net 2 mlrd. kartų.
Joelle Joanie „JoJo“ Siwa savo vardą ir veidą pavertė prekės ženklu
Laidoje „Dance Moms“ išgarsėjusi penkiolikmetė šokėja, dainininkė, aktorė ir „YouTube“ žvaigždė pasiruošusi užkariauti visą pasaulį. Socialiniame tinkle „Instagram“ ją seka 7,9 mln. žmonių, jos „YouTube“ kanalą prenumeruoja 8,9 mln. vartotojų, o platformoje „Spotify“ jos dainos perklausytos milijonus kartų, todėl ji – tikra naujoji paauglių ikona.
Tačiau paauglė taip pat ir puiki verslininkė – J. Siwa turi „Clair’s“ parduotuvėse parduodamą kaspinų ir kitų plaukų aksesuarų kolekciją, savo sulčių liniją („JoJo’s Juice“), „JoJo“ lėles ir daugybę kitų gaminių. Tinklalapis „Celebrity Net Worth“ jos turtą vertina 12 mln. dolerių.
Makenna Kelly, trylikametė „YouTube“ žvaigždė, turinti savo kanalą „Life With MaK“, per dieną uždirba apie 1 tūkst. dolerių.
Vadinamąją ASMR reakciją sukeliantiems garsams skirtą M. Kelly kanalą seka net 1,3 mln. atsidavusių vartotojų. ASMR reiškia „autonominė sensorinė meridianų reakcija“ (angl. autonomous sensory meridian response), kuri sukelia „malonią ramybę, dažnai lydimą į kutenimą panašaus pojūčio“. Šią reakciją gali sukelti įvairūs garsai, pavyzdžiui, šnabždėjimas arba barbenimas nagais į kokį nors paviršių.
Pasak tinklalapio „Business Insider“, skaičiuojama, kad M. Kelly vien iš reklamos per dieną uždirba apie 1 tūkst. dolerių ar daugiau. Ši suma paremta „YouTube“ srautus įvertinančio tinklalapio „SocialBlade“ skaičiavimais.
M. Kelly taip pat uždirba ir iš vartotojų pageidavimų – pavyzdžiui, kartą ji uždirbo 50 dolerių už 10 min trukmės vaizdo klipą, kuriame kramtė medaus korius.
Keturiolikmetė Marsai Martin – jauniausia visų laikų prodiuserė
Marsai Martin ne tik vaidino seriale „Black-ish“, tačiau dar ir tapo netrukus pasirodysiančios komedijos „Little“ prodiusere bei pagrindine aktore. M. Martin laikoma jauniausia prodiusere per visą Holivudo istoriją.
Paauglė turi rimtų planų ateičiai. „Tai – pirmasis filmas, kuriame dirbu tiek prieš kamerą, tiek už jos, – žurnalui „ET“ filmuojant komediją teigė ji. – Ir jis tikrai nebus paskutinis.“
Tinklalapio „TMZ“ duomenimis, už filmą ji uždirbo 200 tūkst. dolerių, o priklausomai nuo jo sėkmės gali gauti dar 300 tūkst. dolerių. Taigi mergaitė gali uždirbti net pusę milijono, be to, papildomai užsidirba ir iš serialo „Black ish“, o jei jį pratęs, uždirbs dar daugiau.
Cory’is Nievesas gyvena kiekvieno vaiko svajonių gyvenimą – turi savo sausainių verslą
C. Nievesas su mamos pagalba verslą pradėjo būdamas vos šešerių, nes norėjo sutaupyti pinigų ir nupirkti mamai automobilį. Dėl to berniukas ėmė pardavinėti karštą šokoladą savo rajone Englvude, Niudžersio valstijoje, tačiau netrukus apsigalvojo ir pradėjo pardavinėti sausainius.
Taip gimė prekės ženklas „Mr. Cory’s Cookies“. Dabar penkiolikmetis pardavinėja įvairiausius natūralios gamybos sausainius ir, pasak įmonės interneto svetainės, yra dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip „Barney’s“, „Bloomingdales“, „J. Crew“, „Macy’s“, „Pottery Barn“, „Ralph Lauren“, „Whole Foods“ ir „Williams-Sonoma“.
2017 m. C. Nievesas su mama sudalyvavo laidoje „The Profit“ ir laimėjo 100 tūkst. dolerių vertės investiciją. Tais metais įmonė pardavė 50 tūkst. sausainių – po 15 dolerių už 12 sausainių.
Shubhamas Banerjee’as net nesulaukęs paauglystės išrado pirmąjį Brailio rašto spausdintuvą, galintį apversti rinką aukštyn kojomis.
Būdamas dvylikos S. Banerjee’as ieškojo temos mokslo mugei mokykloje ir išsiaiškino, kad Brailio raštą skaityti moka vos 10 proc. Amerikos aklųjų, o taip yra todėl, kad Brailio rašto spausdintuvai gali kainuoti net iki 2 tūkst. dolerių.
Po kelių mėnesių bandymų ir klaidų berniukas išrado spausdintuvą, pavadintą „Braigo“ – „spausdintuvų revoliuciją sukelsiantį ekonomišką Brailio rašto spausdintuvą įspaustuvą“. Nors projektas dar nebaigtas, manoma, kad spausdintuvas kainuos apie 350 dolerių – maždaug penktadalį įprastinių Brailio rašto spausdintuvų kainos.
Pasak televizijos CBS, S. Banerjee’as kartu su kitais įkūrė nedidelę įmonę, pavadintą „Braigo Labs“ ir sulaukė rizikos kapitalo įmonių investicijų – taip berniukas tapo jauniausiu tokių investicijų sulaukusiu žmogumi. Nors nežinoma, kokios buvo investicijų sumos, manoma, kad jos turėtų siekti šimtus tūkstančių dolerių.
Į S. Banerjee’o sumanymą investavusiai įmonei vadovaujantis Arvindas Sodhanis teigė: „Idėja skirta sumažinti spausdintuvo kainą nuo 2 tūkst. dolerių iki 400 dolerių. Tai – tikra revoliucija.“