Rėmėsi šunų registracijos duomenų baze
1943 metais pasirodęs filmas „Lesė grįžta namo (Lassie Come Home) dviem metams iš eilės net 40 proc. padidino kolio veislės šunų pardavimus. Dar ryškesnis pavyzdys, apie kurį rašo dailymail.co.uk, 100 proc. bobteilių – iš Anglijos kilusių aviganių šunų veislės – pardavimų išaugimas, po to, kai 1959 metais pasirodė Disnėjaus filmas „The Shaggy Dog“.
Mokslininkai savo atliktoje studijoje taip pat daro išvadą, kad šunų pasirenkamumui filmai didesnę įtaką darė anksčiau – jie tai sieja su anksčiau buvusiu mažesniu naujai pasirodančių filmų skaičiumi. Iki 1940 metų kasmet pasirodydavo maždaug vienas filmas, kuriame vaidmuo skirtas šuniui, po 2005 m – tokių kasmet suskaičiuota bent po septynis. Taip pat tyrėjai pastebi, kad augantis kitų žiniasklaidos, televizijos laidų skaičius lėmė didesnę žmonių savišvietą pasirenkant, kokios veislės šuns bus įsigijamas, todėl sumenko vien tik filmų kuriamo įvaizdžio apie šunis įtaka.
Po filmo „Saulėlydis“ ir serialo „Sostų karai“ – haskių bumas
Gana neigiamą įtaką tam tikrų šunų veislių įsigijimui padarė tokie hitais tapę filmai kaip „Saulėlydis“ ir serialas „Sostų karai“. Šiuose filmuose rodyti vilkšuniai ir haskių veislės šunys tapo itin madingu ir geidžiamu pirkiniu, deja, bet ne ilgam. Daug tokių šunų atsidūrė priegaludose.
Jungtinės Karalystės organizacijos „Blue Cross“, kuri rūpinasi sergančiais ir paliktais šunimis, atstovai teigė, kad haskių ir kitų į jį panašių veislių šunų per pastaruosius penkerius metus jų valdomose 12 prieglaudų padaugėjo net iki 700 proc.
19 šunų prieglaudos centrų turinti organizacija „Dogs Trust“ taip pat suskaičiavo 34 aliaskos malamutų Sibiro haskių veislės šunis, kurie į prieglaudą atkeliavo per pastaruosius metus.
„Šie šunys yra nuostabūs padarai ir gali tapti puikiais žmogaus kompanionais, bet jų savininkai turi suprasti šių šunų poreikius ir būti pasiruošę įsipareigojimams“, - sakė „Dogs Trust“ organizacijos šunų mokymo ir elgsenos treneris Lynn Barberis.