Pinigus grąžintų
Jis prašė paviešinti šį atvejį, kad žmonės, prieš pirkdami kruopas, visų pirma gerai apžiūrėtų pakelį. Ant ekologiškų kviečių ir rugių sėlenų pakelio parašyta, kad jos tinkamos vartoti iki 2015 metų balandžio 29 dienos.
„Maxima“ atstovė Renata Saulytė GRYNAS.lt teigė, jog prekybos tinklas apgailestauja, kad klientui teko įsigyti nekokybišką produktą. Anot jos, kadangi pakelis buvo nepraplėštas, kirmėlės ar jų dariniai į pakelį galimai pateko dar prieš jas fasuojant, su maišais sėlenas transportuojant ar jas išpilstant.
Ji pripažino, kad jei nekokybišką prekę nusipirkęs vyras su čekiu kreiptųsi į prekybos centrą, jam pinigai būtų grąžinti: „Vertiname savo klientų lojalumą ir raginame juos, įsigijus nekokybišką prekę, ją grąžinti ir bus sugrąžinti pinigai. Žinoma, svarbu turėti pirkimo kvitą, kad galėtume įsitikinti, jog nekokybiška prekė išties buvo įsigyta mūsų prekybos tinklo parduotuvėje. Šiuo atveju klientui atnešus nekokybišką produktą į parduotuvę, kurioje jis buvo įsigytas ir pateikus kvitą, jam taip pat sugrąžinsime sumokėtus pinigus.“
Svarbiausia išsaugoti čekį
A. Drumstienės teigimu, didesnė tikimybė, kad parazitų atsiras ekologinėje, o ne įprastoje produkcijoje. Taip yra dėl to, nes ekologinių kruopų nuo kenkėjų negalima saugoti naudojant chemiją.
Pasidomėjus, kiek laiko namuose galima laikyti praplėštą kruopų pakuotę, kad nespėtų atsirasti kirmėlių, VMVT atstovė aiškino, kad konkretaus termino nėra, bet reikėtų pasistengti, jog jis būtų kiek įmanoma trumpesnis. Be to, sandariai uždarytas kruopas ji patarė laikyti vėsioje vietoje.
Pašnekovė teigė, kad šiuo atveju, ar pirkėjui turėtų būti grąžinti pinigai, sprendžia prekybos centras. Tačiau to daryti jis neprivalo, nes praėjo nemažai laiko. „Jei prekė buvo pirkta prieš mėnesį, viskas priklauso nuo geranoriškumo. Tačiau reikia turėti čekį, nes be jo pinigų neprivaloma grąžinti“, - aiškino VMVT atstovė.