Žaidimo esmė paprasta – jūs nukeliamas į atsitiktinai parenkamą pasaulio vietą ir reikia žemėlapyje pažymėti, kurioje pasaulio vietoje esate. Kuo tiksliau atspėsite vietą – tuo daugiau taškų gausite. Susiorientuoti padės įvairūs kelio ženklai, užrašai, gamtos ypatumai ir t.t. Viena žaidimo sesija – 5 vietovės.
Tikriausiai dėl žaidimo paprastumo ir originalumo žaidimas tapo labai populiarus: juo masiškai dalinamasi socialiniuose tinkluose, o per vieną dieną aplanko apie 200 – 300 tūkst. unikalių lankytojų. Vidutiniškai kiekvienas sužaidžia po 10 sesijų.
Žaidimo kūrėjas A. Walleris blogui blog.foreignpolicy.com atskleidė, kad niekada nė nesvajojo, kad žaidimas susilauks tokios didelės sėkmės. Jį visada žavėjo „Google Street View“ paslauga dėl galimybės virtualiai aplankyti kitus pasaulio kraštus. Žaidimą jis sukūrė vos per kelias dienas dirbdamas po darbo. Tai tebuvo asmeninis projektas šiek tiek kitaip išnaudoti interneto milžinės paslaugą.
Paklaustas ar neketina savo produkto parduoti ar pasinaudoti galimybe uždirbti, IT specialistas atsakė, kad tokių planų neturįs. „Tikrai nustebau, kad šis dalykas tapo toks populiarus. Susilaukiu daug sveikinimų ir padėkų, buvo minčių sugalvoti, kaip iš to uždirbti, bet atsisakiau. Pavyzdžiui, man viena moteris parašė, kad labai mėgsta keliauti, bet retai keliauja, nes tai nepatinka jos vyrui. Kai jie atrado GeoGuessr, žaidė jį kelias dienas po šimtus kartų. Vėliau motris pastebėjo, kad vyras pradėjo internete domėtis kelionėmis, o šiandien jie jau planuoja kelionę į Japoniją. Tai didžiausias man atlygis už darbą“, – sakė A. Walleris.
Nepamirškite komentaruose parašyti, kiek taškų jums pavyko surinkti.