Kaip rašo lrytas.lt, elektrinių dviračių rinka šiuo metu auga sparčiausiai ir net neabejojama, kad netrukus kas šeštas dviratis gatvėse bus elektrinis.
Didžiausią paklausą Lietuvoje turėjo mažas sulankstomas elektrinis dviratis. Toks be didesnio vargo telpa automobilio bagažinėje.
„Susidomėjimas elektriniais dviračiais Lietuvoje yra pakankamai didelis. Tačiau tai dar tebėra naujovė, į kurią nemaža dalis žmonių žvelgia nepatikliai. Norėdami supažindinti su elektriniais dviračiais mes leidome jais pavažiuoti į mūsų parduotuvę užsukusiems žmonėms“, - pasakojo „Baltik vairas“ direktorius Dirkas Jensas Zwickas.
Elektrinių dviračių perspektyvos, D. Zwicko teigimu, yra labai didelės: „Europos Komisija prognozuoja, kad iki 2020 metų transporto srautas padvigubės. Europos Komisijos statistika byloja, kad 40 proc. kelionių automobiliu būna ne ilgesnės nei keturi kilometrai. Miestai ieško alternatyvų. O tendencijos akivaizdžios – automobilis mieste tampa nepageidaujamas.
Kuriant transporto priemonių strategijos viziją, mieste paliekama vietos tik viešajam transportui ir dviračiams. Jei žmogus nori būti lankstus, jis rinksis ne visuomeninį transportą, o dviratį. Manau, kad ateityje miestiečiams, norintiems išlikti mobiliems, teks sėsti ant elektrinio dviračio“, - prognozavo D. Zwickas.
Skelbiama, kad su viena elektrinio dviračio akumuliatoriaus įkrova galima nuvažiuoti nuo 50 iki 80 kilometrų. Elektrinis dviratis funkcionuoja ir nusilpus baterijai - minant pedalus, juo, kad ir lėčiau, galima pasiekti kelionės tikslą.