Tuo metu visi skraidė ir visi garsino savo šalis, bei savą aviaciją, kuri buvo ant bangos. Grupė prancūzų apskrido Afriką, 24-ių italų pilotų eskadrilė kirto Atlanto vandenyną. Lietuviams irgi knietėjo parodyti save. Idėja apskristi Europą „Anbo“ lėktuvo kūrėjui pulkininkui, inžinieriui Antanui Gustaičiui buvo kilusi jau senokai, bet vis iš savo vadovybės negaudavo leidimo. Ir štai 1935-ųjų balandyje jį pasiekė džiugi žinia – imtas formuoti ekipažas, pradėta rūpintis vizomis, planuoti maršrutą.
Birželio 17 d., po įvairių pasistumdymų ir rokiruotės, galų gale buvo suformuotas ekipažas: pirmuoju dviviečiu žvalgybiniu „Anbo IV“ lėktuvu turėjo skristi Antanas Gustaitis su šturmanu kapitonu Juozu Namiku, antruoju – Jonas Liorentas su leitenantu Romualdu Marcinkumi, o trečiuoju leitenantas Jonu Mikėnas su mechaniku Kaziu Rimkevičiumi.