Labiausiai krenta į akis tai, kad XIX a. pabaigoje – XX a. pradžioje cigarečių, ginklų, vaistų ir kitose mums šiandien neįprastose reklamose buvo plačiai naudojami vaikai. Ir kas įdomiausia bei sunkiausiai suvokiama – tai darė tokios garsios kompanijos, kaip „Philip Morris“, „General Electric“, „Mattel“, „Coca Cola“ ir daugelis kitų.
Pateiksime keletą pavyzdžių, kurie šių dienų kontekste sukeltų nemažą bangą pasipiktinimų, draudimų ir baudų, bet anuomet tai atrodė normalu.
Pradėk gerti „Coca Cola“ kuo anksčiau
Tekstas reklamoje sako: „Kaip tai – per anksti? Niekada ne per anksti. Laboratoriniai testai per pastaruosius metus parodė, jog kūdikiai, pradėję gerti gazuotus gėrimus ankstyvame amžiuje, turi kur kas didesnes galimybes sulaukti pripažinimo ir „pritapti prie kolektyvo“ sunkiais paauglystės metais. Padarykite sau paslaugą. Padarykite paslaugą ir savo vaikui. Pradėkite jam duoti kuo daugiau saldžiųjų gazuotų gėrimų su soda jau šiandien, kad laimingas gyvenimas jam būtų garantuotas.“