Darbo portalo CVbankas.lt apklausos rezultatai atskleidė, kad darbo ieškantieji kelia nemenkų reikalavimų darbdavių skelbimams. Atsižvelgiama ne tik į tai, kokios pareigos ar atlyginimas siūlomas. Atkreipiamas dėmesys, kaip skelbime pateikiama informacija: ar siūlomas darbas aprašytas išsamiai, ar informacija išdėstyta konkrečiai ir sklandžiai, pasižiūrima netgi į tai, kaip darbo pasiūlymas išdėliotas ar sumaketuotas.
Darbdaviai, kurdami skelbimo tekstą, turėtų atkreipti dėmesį ir į rašymo stilių ir gramatiką – nemaža dalis darbo ieškančiųjų geba pastebėti klaidas, o gramatiškai netaisyklingas skelbimo tekstas menkina darbą siūlančios įmonės įvaizdį.
Darbo ieškantiesiems taip pat svarbu bendra įmonės situacija rinkoje: CVbankas.lt respondentai domisi įmonės finansiniais rodikliais, jos pelningumu, žinomumu ir ypač reputacija. Suradę patrauklaus darbo skelbimą, darbuotojai ieško atsiliepimų apie įmonę internete ir klausinėja pažįstamų. Taigi nepakanka vien tik gražaus skelbimo teksto ar siūlomų gerų darbo sąlygų – darbuotojai nori dirbti patikimose, gerą reputaciją užsitarnavusiose įmonėse.
Perskaitę darbo pasiūlymo skelbimą, darbuotojai tikisi gauti pakankamai informacijos apie darbo specifiką, atlyginimo galimybes bei reikalavimus. Todėl darbdaviai skelbimuose turėtų pateikti informacijos ne tik apie tai, ko patys reikalauja, bet ir ką gali pasiūlyti darbuotojui. Iš apklausos rezultatų matyti, kad darbo ieškantieji nesitiki itin konkrečių duomenų, kiek galėtų įmonėje uždirbti. Jų teigimu, pakaktų nurodyti, nuo kokio iki kokio atlygio dydžio apskritai galima tikėtis.
Darbo skelbimo patrauklumą tarp darbuotojų didina ir informacija apie įmonės biuro vietą, suteikiamas garantijas ir darbo laiką. Paprasti faktai apie darbą ar jį siūlančią įmonę didina pasitikėjimą, suteikia reikiamos informacijos ir yra vertinami labiau nei abstrakčios daug žadančios frazės.