Praėjusią savaitę paskelbtuose tarptautiniuose šokolado apdovanojimuose lietuviai pateko į geriausių šokolado gamintojų penketuką Europoje, o „Chocolate Naive“ naujas šokolado projektas „Mulate“ buvo pripažintas kaip geriausias naujasis prekinis ženklas „Next Organic Berlin 2015“ festivalyje Vokietijoje.
„Džiaugiamės, kad skaičiuodami vos penktus veiklos metus papuolėme į šokolado gamintojų elitą Europoje. Mūsų metodiškumas ir dėmesys kokybei pradeda duoti rezultatus. Esame vertinami taip pat gerai, kaip ir šimtamečiai šokolado gamybos grandai, kaip „Bonnat“ (Prancūzija) ar „Felchlin“ (Šveicarija). Tuo pačiu įsitikinome, kad jau kelis metus iš eilės nuspėjame pasaulio tendencijas ir kuriame tik inovatyvius bei aukščiausios kokybės gaminius. Mūsų naujasis ekologiškas šokoladas pavadinimu „Mulate“ sparčiai užkariauja pasaulio prekybos tinklų lentynas bei renka apdovanojimus visame pasaulyje.“ – įspūdžiais dalinosi „Chocolate Naive“ įkūrėjas Domantas Užpalis.
„Chocolate Naive“ su savo gaminiais yra jau iškovoję Europos auksą tarptautiniuose šokolado apdovanojimuose („International Chocolate Awards 2014“) bei bronzas pasaulio šokolado apdovanojimuose („World Chocolate Awards 2013“), Šiaurės Amerikos šokolado festivalyje 2014 („NW Chocolate Festival 2014“) ir gero skonio apdovanojimuose („Great Taste Awards 2014“).
„Chocolate Naive“ – vienas iš 200 pasaulio šokolado gamintojų, kurių produkcijos ruošimo ratas prasideda nuo kakavos pupelės. Lietuvišką šokoladą jau įvertino tokie prestižiniai prekybos centrai kaip „La Grande Epicerie de Paris“ (Prancūzija), „Selfridges“, „Harvey Nichols“, „Fenwick“ (Jungtinė Karalystė) ar „Found MUJI“ (Japonija). „Chocolate Naive“ savo gaminius eksportuoja į tokias šalis kaip: Vokietija, Nyderlandai, Švedija, Vengrija, JAV, Hong Kongas, Kazachstanas, Tailandas ar Singapūras.