Šeštadienio popietę apsilankėme „Lidl“ parduotuvėje, dažnai čia apsipirkinėjame. Sūnus paprašė nupirkti varškės spurgą, lentynoje jų buvo daug. Apsipirkome ir patraukėme savo reikalais toliau, berniukas pradėjo valgyti spurgytę, paklausus, ar skanu, atsakė, kad labai šalta. Po kiek laiko prisipažino, jog negali įkąsti, kažkas ledą pamiršo. Paėmusi spurgą į rankas, tikrai jos nebuvo galima net įspausti, ji buvo suledėjusi.
Grįžome į parduotuvę ir viską papasakojome, o mums atkirto, kad jos tokios turi būti. Kai jas išima iš kameros, spurgos palaikomos dvi valandas ir reikia pardavinėti ir darbuotojai jų temperatūros negali pamatuoti. Aš dar bandžiau sakyti, kad gal maisto technologas koks turi prailginti laiką, ar kitaip atkreipti dėmesį, kad taip tikrai negali būti. Man atkerta, kad viskas čia normalu, gali atsiprašyti arba pakeisti į kitą.
Štai ir mano istorija, apie ledinę spurgą. Suprantu, kad tikrai yra svarbesnių pasaulyje dalykų, bet mane labai papiktino toks darbuotojos požiūris, nes tikrai, manau, nenormalu pirkti bandelę, o valgyti ledą. Tai gal turėtų būti bent koks nors užrašas, kad šaldytos spurgos ar panašiai, nes mes jas perkame valgyti iš lentynos, kur yra sudėlioti visi kepiniai. Jos turėtų būti šaldiklyje, o ne kepinių lentynose.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt arba spauskite apačioje.
Komentuoja „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta
Savaime suprantama, jog taip neturėtų būti – prieš sudedant spurgas į lentyną, jos privalo būti visiškai atšildytos. Pirkėjos minimas 2 valandų laiko tarpas yra pakankamas, kad spurga visiškai atšiltų, todėl šiuo atveju greičiausiai nebuvo tinkamai laikomasi vidinių procedūrų.
Nuoširdžiai atsiprašome pirkėjos ir jos sūnaus dėl tokio nemalonaus nutikimo. Nedelsiant atliksime patikrinimą šioje parduotuvėje, kad išsiaiškintume konkrečias priežastis, kodėl taip nutiko ir imsimės veiksmų, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų.