Lankėmės pirmą kartą, užsisakėme šio bei to ir iš specialiai vaikams ruošiamų patiekalų iš vaikiško valgiaraščio. Pirmiausia gavome gėrimus. Užsakytas bananinis pieno kokteilis labiau priminė vanilinį. Bet pasiteiravus apie tai padavėjos, ji nesutrikusi pakeitė nauju, kuriame tikrai jautėsi bananų skonis. Visa tai vyko natūraliai, operatyviai ir nė kiek negadino nuotaikos. Bet čia, pasirodo, mes ir suklydome...
Žmona juokaudama pakomentavo, kad bent su pomidoru degėsį užmaskuoti galėtų. Padavėjos atsakymas toks lietuviškas pasirodė – „o ką man daryti?“... Teko laukti, kol ir antrąją, žmonos, mažesnę picą atneš, tikintis, kad mano „degulys“ neatšals labai.
Padavėja, nebežinodama ką daryti ir kaip įtikti, nubėgo kviestis „pastiprinimo“ – kolegės, administratorės ar panašiai… Pastaroji, su trumpa fraze „tokių neturėjo ji (suprask, padavėja) patiekti ant stalo“, dar pasiteiravo, ar lauksime, kol sekančios iškeps. Bet kadangi valgyti norėjosi, o ne naujų nenuspėjamų nuotykių patirti, nusprendėme vakaroti be šios kavinės.
Paprašėme sąskaitos ir ją gavę padėjome pinigus kartu su čekiu... Laikrodis jau rodė 18.35 val., mes, suaugę, vis dar alkani ir jau pikti. Turbūt iš neturėjimo ką veikti, belaukdami kol iš mūsų paims pinigus už suvalgytą ir išgertą maistą, net ant čekio užrašėme mobilaus telefono numerį su prierašu „išėjom 18.50, nesulaukę, kol padavėja paims pinigus. Susisiekite, apmokėsime“.
„Charlie Kids“ – puiki vieta visai šeimai. Tikiuos, kad ir įmonės vadovai tiki internetinėje svetainėje skelbiamu savo šūkiu. Tik turbūt neaišku kada ši vizija pavirs realybe su tokiu aptarnavimu dabar. Gal taip pradėti savaitgalį jiems patiems yra priimtina ir normalu, gal toks aptarnavimas įmonėje atitinka taikomus kokybės standartus. O gal pasiųs picų išvežiotoją su pora šeimyninių picų kaip atsiprašymą už savaitgalio pradžios nuotykiu...Tik aš be jokio pykčio bet kuriuo atveju apie tokius šeimos nuotykius tiesiog papasakosiu draugams ir pažįstamiems, pažadu.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
DELFI komentaro pasiteiravo UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ atstovės Linos Nikonovaitės. Ji nurodė, kad įvykusi situacija šiuo metu aiškinamasi. „Stengsimės, kad ateityje klientai nepatirtų tokių nesusipratimų. Bet kuriuo atveju klientas visada teisus. Atsiprašome“, - sakė ji.