Advokatės Justės Stonkutės teigimu, kai skrydžiai atšaukiami dėl ypatingų aplinkybių, kurių nebūtų buvę galima išvengti net imantis visų pagrįstų priemonių, oro vežėjas kompensacijos mokėti neprivalo.

„Ypatingomis aplinkybėmis laikomos meteorologinės sąlygos, dėl kurių neleidžiama vykdyti atitinkamo skrydžio, tad šiuo atveju audra yra laikoma ypatinga aplinkybe. Taip pat teisės aktas numato, kad keleiviai turi teisę į rūpinimąsi, t. y. maistas ir gaivinamieji gėrimai, atsižvelgiant į laukimo laiką, tam tikrais atvejais galimas apgyvendinimas (kai būtina pasilikti vieną ar daugiau naktų ir kt.), transportas į apgyvendinimo vietas bei atgal į oro uostą.

Be to, keleiviams pasiūloma du kartus nemokamai paskambinti telefonu, išsiųsti telekso ar fakso pranešimus arba elektroninius laiškus“, – nurodė J. Stonkutė, remdamasi Europos Parlamento ir Tarybos reglamente, nustatančiame bendras kompensavimo bei pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, 12, 14, 15 punktais, 9 straipsniu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją