Štai leidykla-kultūrinė asociacija „Bazilisko ambasada“ suskubo su kūrybiniu pasiūlymu: „Jei LNDT nesiūlo teatro, mes visada galime pasiūlyti poezijos.“
Išskirtinai filosofinės literatūros leidyba užsiimanti leidykla „Phi knygos“ klausia, kam skaityti filosofiją, kai gali „scrolinti“? Leidykla taip pat dalinasi šūkiu: „Egzistencija įmanoma tik kuruotame tiktoko feede. Neskaityk filosofijos“.
Švedų baldų milžinė IKEA sako, kad: „Ten krėslai tokie pat patogūs, kaip ir pas mus. Išbandykite prieš eidami į teatrą.“ Ir čia pat pasidalina nauju šūkiu: „Dabar į IKEA, rudenį – į teatrą“.
Profesionali sporto komanda 7bet-HOCKEY PUNKS praneša, kad naujojo sezono premjera jau rugsėjo 9 d., ir tuoj paragina: „Eik į ledo ritulį“.
Plačiau apie LNDT reklaminę kampaniją straipsnyje: „Neiti į teatrą raginanti reklama supykdė kultūros bendruomenę: LNDT ragina turėti kantrybės“, ČIA.