Svarbu žinoti, į ką įmonė orientuojasi

Komunikacijos ekspertė, agentūros „Comms on duty“ įkūrėja Laura Dabulytė nurodo, kad neretai įmonės nė nepagalvoja, kokie jie nori būti.

„Būna įmonių, kurio sako, kad reikia pardavimų. Tačiau svarbu luktelti. Būtina norėti ir žinoti, kokiu tu nori būti visuomenėje. Tada viskas yra lengva“, – pabrėžia pašnekovė.

Taip, anot jos, lengviausia susidėlioti priemones, kaip įmonė to pasieks. Tačiau siekiant rezultatų prireiks ir nuoseklumo.

Svarbiausia – meilė kuriamam produktui

„Volfas Engelman“ yra prekės ženklas, kuris pripažintas pačiu mylimiausiu savo prekių kategorijoje. Įmonės generalinis direktorius Marius Horbačauskas pabrėžia, jog norint, kad prekės ženklui sektųsi, jį reikia mylėti.

„Jeigu patys žmonės, kurie dirba su prekės ženklu, jį myli ir juo tiki, tas persiduoda ir pirkėjams“, – sako jis.

Pašnekovas nurodo, kad pats privalai prekės ženklo idėja gyventi nuolatos. Pats turi būti lyg prekės ženklo ambasadorius. Tuomet tikrai seksis.

Pataria viską daryti nuosekliai

L. Dabulytė nurodo, kad kiekviena pasirinkta rinkodaros priemonė yra gera, tačiau reikia žinoti, kodėl tu tai darai.

„Aiškus deklaravimas, kodėl aš kažką darau, tikrai padeda. Drąsos komunikacijoje labai reikia. Tie prekių ženklai, kurie drįsta būti drąsūs ir yra matomi visuomenėje“, – teigia pašnekovė.

Taip pat, ji pabrėžia, labai svarbus yra ir nuoseklumas. Jis praverčia visur – rinkodaroje, krizių komunikacijoje. Nuoseklumas atsiperka visada.

Ambicingas tikslas – niekada nestovėti vienoje vietoje

M. Horbačauskas pabrėžia, kad tapimas mylimiausio prekės ženklo atstovais jiems buvo maloni staigmena ir tam tikras įpareigojimas.

„Turime būti visada pirmesni, pasiūlyti naujienų. Turime savo klientus nuolatos nustebinti. Jei darai tą patį, ką darei iki tol, tai neįdomu. Mes kiekvienais metais stengiamės sugalvoti kažką naujo“, – sako jis.

Pašnekovas teigia, kad tokiu būdu ir patys klientai nuolatos laukia, kuo bus nustebinti. Ir nors kiekvieną kartą jie pasiūlo vis kažką naujo, viskas „sukasi“ aplink jų produktus.

Daug dėmesio skiria tvarumui

M. Horbačauskas pasakoja, kad jie savo prekės ženklo komunikacijoje daug dėmesio skiria ir tvarumui.

„Mes tai darėme dar tada, kai tvarumas nebuvo madoje. Aš pats esu didelis fanas klasikinio tvarumo. Juk verslas, kuris galvoja tik apie pelną, yra varganas. Privalai būti atsakingas savo visuomenės narys“, – teigia jis.

Pašnekovas pabrėžia, kad ilgą laiką rinkoje ir veikia būtent tie prekių ženklai, kurie galvoja ne tik apie save.

„Mes surenkame beveik visas savo pakuotes, perdirbame plastiką. Tačiau tai – tik detalės“, – sako įmonės atstovas.

Turi būti atviras

L. Dabulytė akcentuoja, kad viskas išeina būtent tada, kai darai vedamas malonumo, o ne tik noro uždirbti.

„Įmonės, kurioms svarbi reputacija, galvoja žymiai plačiau“, – teigia ji.

Taip pat ji akcentuoja, kad ir patys vartotojai šiais laikais labai aiškiai žino, ko nori.

„Svarbu burti bendruomenę, nebūti užsidariusiam. Juk mitai nepasineigia jų neneigiant. Svarbu kažką daryti“, – sako ekspertė.

Daug investuoja į asmeninį bendravimą

M. Horbačauskas pasakoja, kad jie savo prekės ženklo populiarinimui naudoja įvairius komunikacinius kanalus. Vis tik pats geriausias, anot jo, yra asmeninis bendravimas.

„Jis yra labai brangus, tačiau jei to nedarai, kiti kanalai to nekompensuoja. Mes organizuojame labai daug renginių, daug pasakojame apie aludarystę. Kuriame asmeninį ryšį su klientais. Tai žymiai efektyviau nei nusipirkti reklamą ir tiek“, – sako pašnekovas.

Anot jo, labai svarbu yra suprasti, kas yra tavo tikslinis vartotojas ir ko būtent jam reikia. Jeigu vartotojui nepasiūlysi to, ko jam reikia, jis paprasčiausiai nepirks.