G. Palepšaitė teigia, kad „Surfshark“ bendravimas su nuomonės formuotojais buvo natūraliausias ir lengviausias būdas pasiekti auditoriją.
„Nuo pat pradžių buvo užkoduota, kad mūsų rinkodaros kanalai atrodys šiek tiek kitaip, nes kuriame ne fizinį produktą. Tarp pagrindinių kanalų, kuriuose daugiausiai darbuojamės, yra ir apmokama reklama socialiniuose tinkluose, dabar jau eksperimentuojame ir su televizine reklama, lauko stendais. Mūsų auditorija yra žmonės, kurie naudojasi internetu, nes mūsų produktas be to neveiktų, tad viskas natūraliai pavyko“, – teigia ji.
Pasak jos, didžiausias laimėjimas, apie kurį bus kalbama ir „LOGIN“ konferencijoje, įvyko visai neseniai.
„Tai mūsų bendradarbiavimas su žymiu nuomonės formuotoju „Mr. Beast“, kuris šiuo metu yra didžiausias kūrėjas „YouTube“ platformoje. Mūsų remtas vaizdo įrašas surinko bene 176 mln. peržiūrų, tai čia, ko gero, buvo ir didžiausias iššūkis, ir laimėjimas, taip pat įdomiausia patirtis“, – komentuoja pašnekovė.
Ji pasakoja, kad savo karjerą jau beveik prieš penkerius metus pradėjo nuo nuomonės formuotojų rinkodaroje.
„Šis rinkodaros kanalas itin greitai vystosi ir labai keičiasi. Iš tikrųjų mes dirbame su visu pasauliu, bet Lietuvoje tai ypatingai matosi, kadangi turime šiek tiek mažesnę rinką, tai nuomonės formuotojų rinkodara iš natūralios rekomendacijos evuliocionavo į labai rimtus, profesionalius projektus. Jų reklamos kokybė niekuo nebenusileidžia televizinei reklamai“, – teigia G. Palepšaitė.
Anot jos, svarbiausia yra žinoti, koks yra jūsų kampanijos tikslas ir prekės ženklo vertybės.
„Atsirenkant nuomonės formuotojus turite atkreipti į tai dėmesį ir žinoti, kur yra jūsų auditorija, ką auditorija, kurią norite pasiekti, žiūri. Mes, tarkime, kuriame technologinį produktą, bet mūsų partneriai nuomonės formuotojai nebūtinai yra vien tik technologijų apžvalgininkai“, – dėsto ji.
G. Palepšaitė priduria, kad nuomonės formuotojų rinkodara nuo kitų kanalų skiriasi tuo, kad čia vyksta darbas su žmonėmis, o jie daro klaidų.
„Žmonės įsivelia į skandalus, tikrai atsitinka įvairiausių situacijų. Prekių ženklams reikėtų įsivertinti žmogaus, su kuriuo planuojama dirbti, reputaciją, galbūt netgi kartais paplanuoti į ateitį ir įsitikinti, kad tikrai nekils kažkokių nesklandumų, pasiruošti planą, kaip komunikuoti.
Svarbu ir kalbėtis su pačiais nuomonės formuotojais, jie visi irgi yra žmonės, kurie siekia savo prekės ženklo žinomumo didinimo. Jeigu mes randame būdą, kaip visa tai sujungti, tai tikrai galime turėti nuostabias kampanijas, kurios džiugins ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio rinką“, – teigia pašnekovė.