Ketvirtadienį bendrovė pranešė, kad rengiama nauja technologija, skirta dirbtinio intelekto sukurtam turiniui aptikti naudojant asmens veidą arba balsą, o bandomosios programos prasidės kitų metų pradžioje, rašo „Engadget“.

Teigiama, kad būsimoji veido aptikimo technologija leis įvairių sričių žmonėms „aptikti ir valdyti“ turinį, kuriame naudojamas dirbtinio intelekto sukurtas jų veido atvaizdas.

„YouTube“ teigia kurianti įrankius, kad kūrėjai, aktoriai, muzikantai ir sportininkai galėtų rasti ir pasirinkti, ką daryti su vaizdo įrašais, kuriuose pateikiama giliai suklastota jų atvaizdo versija. Bendrovė dar nenurodė veido aptikimo įrankių išleidimo datos.

„Vystantis dirbtiniam intelektui, manome, kad jis turėtų sustiprinti žmogaus kūrybiškumą, o ne jį pakeisti“, – tinklaraščio įraše rašė „YouTube“ kūrėjų produktų viceprezidentas Amjad Hanif.

„Esame pasiryžę bendradarbiauti su savo partneriais, kad užtikrintume, jog būsima pažanga sustiprintų jų balsus, ir toliau kursime apsaugos priemones, kad išspręstume susirūpinimą keliančius klausimus ir pasiektume bendrų tikslų.“