2023.01.26 15:19
10 ryškiausių gairių, kurių laikantis 2023-ieji skaitmeninio marketingo specialistams bus ne iššūkių, o pergalių metai
M360
FOTO:
Kaip keisis skaitmeninio marketingo tendencijos? Apie ką turėtų pradėti galvoti prekių ženklai, siekiantys efektyvumo skaitmeninėje rinkodaroje? Kas šiemet lems skaitmeninės rinkodaros veiksmų sėkmę? Į tokius klausimus LiMA konferencijoje „Digital marketing update'23“ atsakymus pateikė agentūros „Mediabrands Digital“ skaitmeninių strategijų vadovas Kasparas Januitis, kūręs ir įgyvendinęs kampanijas bei strategijas tiek Baltijos šalyse, tiek atokesnėse užsienio rinkose – Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir kitose. Jam teko dirbti su įvairiais prekių ženklais nuo automobilių iki finansinių, nuo telco iki tradicinių e-commerce platformų.